jays

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

Mijn abonnement veloopt op 30 September, hoeveel maanden van te voren kan ik nou mijn abonnement verlegen, ik wordt hellemaal niet op de hoogte gehouden. Is het nou 4 maanden, zoals het aangegeven staat bij de FAQ van Vodafone of is het nou 2 maanden? Ik snap er niks van.

Modedit: bericht verplaatst naar juiste topic
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
jays schreef:
Mijn abonnement veloopt op 30 September, hoeveel maanden van te voren kan ik nou mijn abonnement verlegen, ik wordt hellemaal niet op de hoogte gehouden. Is het nou 4 maanden, zoals het aangegeven staat bij de FAQ van Vodafone of is het nou 2 maanden? Ik snap er niks van.
 
Modedit: bericht verplaatst naar juiste topic
Bij een zakelijk contract kan je 2 maanden van tevoren verlengen, bij een particulier contract kan je 4 maanden van tevoren verlengen.
 
Ik hoop dat dit je vraag beantwoort.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Waarschijnlijk bedoel je dat je contract afloopt, je abonnement loopt gewoon door. Er is verschil tussen particulier en zakelijk. Het beste kan je kontakt opnemen met de verkoopafdeling.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
jays schreef:
Mijn abonnement veloopt op 30 September, hoeveel maanden van te voren kan ik nou mijn abonnement verlegen, ik wordt hellemaal niet op de hoogte gehouden. Is het nou 4 maanden, zoals het aangegeven staat bij de FAQ van Vodafone of is het nou 2 maanden? Ik snap er niks van.
 
Modedit: bericht verplaatst naar juiste topic
Bij een zakelijk contract kan je 2 maanden van tevoren verlengen, bij een particulier contract kan je 4 maanden van tevoren verlengen.
 
Ik hoop dat dit je vraag beantwoort.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic