R4ckie5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

Beste,

Ik wil binnenkort mijn abbonement verlengen. Nou zie ik overal aanbiedingen in combinatie met ziggo. Je krijgt dan een extra korting. Nu ben ik bijna 6 jaar klant, 3 telefoons verder maar het is bij ons onmogelijk om ziggo aan te sluiten. Ziggo heeft geen dekking in postcode 9101. Deze aanbieding kan ik dan ook geen gebruik van maken omdat ziggo niet te krijgen is.

Kunnen we hier ook een oplossing voor vinden?

M.v.g.
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi R4ckie5
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Deze vraag is hier vaker online langs gekomen en daaruit kan ik je alleen maar zeggen dat als je geen Ziggo kan ontvangen er ook geen korting is voor mensen die wel Vodafone en Ziggo hebben. Dat is natuurlijk erg vervelend maar daar is niets aan te doen. Je moet echt beide kunnen aanschaffen anders is het pech. Hoe hard het ook klinkt.

Maar als je je abonnement kan verlengen dan zou ik toch gewoon eens brutaal vragen wat Vodafone voor je kan betekenen om klant te blijven?! Bel de klantenservice van Vodafone eens om te vragen (1201 of 0800-0094 en dan optie 2). Je kunt het altijd proberen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic