Hallo Vodafone! Mijn contract loopt 6 Juni af, dus kreeg ik een melding dat ik al een ander toestel mocht uItzoeken. Ik had er al eentje op t oog, ik ging deze x niet meer voor de iPhone, maar voor de HTC one x. Via "mijn Vodafone" kwam ik bij zogenaamde aanbiedingen die ik heel duur vond! Dus had me Er eigenlijk ap bij neergelegd dat ik naar een andere provider moest overstappen. Nou ben ik wel van t speuren op t web, en stuitte dus per ongeluk op deze site
https://directsales.vodafone.nl/vfsuperdeal daar vond ik een geweldige deal! Toch verlengd dus! Waar ik stevig van baalde is dat de aanbieding pas vanaf 2 April is, dus pas daar na krijg ik mijn felbegeerde HTC-tje! Als ik dit had geweten, had ik alsnog verder gespeurd! Maar goed. Ik had nu eenmaal alles al verstuurd, en vroeg me wel af, waarom ik deze deal niet op "mijn Vodafone" kon vinden, het had niet veel gescheeld of ik was over gestapt. Nu is mijn vraag, wanneer gaat mijn nieuwe abonnement nu in? Wanneer houdt mijn oude nu op, en begint de nieuwe contractduur? Toch nog niet helemaal overtuigd dus, en ik weet, ik kan er nog van af zien. De grootste domper was wel, dat ik nog behoorlijk moet wachten, de rest
Zal wel loslopen. Iig bedankt alvast voor t antwoord!
Groetjes Els