Gerrie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen/veranderen wazig !

Goedendag, ik heb een '"oud" Bel + SMS + Web-2 200 abbo.
Verlengen is voor mijn mogelijk, echter moet ik naar een nieuwe abbo vorm, dus een "nieuw" abbo.
Ik sluit dus een nieuw abbo af voor bv. 2 jaar.
Nu mijn vraag: bij afsluiten van een geheel nieuw abbo kan ik de Note 2 bv gratis krijgen.
Bij "verlengen" in mijn geval, moet ik ook naar een geheel nieuw abbo (oude abbo bestaat niet meer).
Waarom dan niet de, bv, Note 2 gratis.
Zie ik bovenstaande nu verkeerd, ik krijg dan toch ook een nieuw abbo ?
Wil best naar de nieuwe abbo vorm toe, maar wil wel me nummer behouden, en dan bv de note 2 erbij.

Een voorbeeld van een nieuw abbo, volg link.

https://www.studentmobiel.nl/shop/abonnement_met_toestel/nieuw/417/vodafone-bel-en-sms-en-web-3gb-2-...
2 Reacties 2
patricia1984

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dat probleempje had ik ook. Je hebt nu een abo die niet meer bestaat, Als je nieuwe abo gaat afsluiten kan je navragen bij de winkel hoeveel je precies belt, smst en aan het internetten bent zodat ze je kunnen adviseren wat bij jou past. Ik ben van 225 minuten (bel+sms abo) naar 175 minuten (bel+sms abo) gegaan omdat ik bijna niet meer bel of sms. Het was volgens mij zelfs zo dat ze mij in de winkel vertelden dat ik van 225 minuten naar 200 minuten was gegaan omdat mijn abo niet meer bestond.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Gerrie schreef:

Een voorbeeld van een nieuw abbo, volg link.

https://www.studentmobiel.nl/shop/abonnement_met_toestel/nieuw/417/vodafone-bel-en-sms-en-web-3gb-2-...
Hi Gerrie,

Wanneer je bij Vodafone zelf verlengt dan krijg je dezelfde aanbieding als de nieuwe klant. Echter stuur je nu het linkje naar studentmobiel. Dit is een onafhankelijke partij die zelf toestellen inkoopt en daarbij ons abonnement verkoopt. Zij kunnen dus hun eigen prijzen vragen voor de toestellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic