xxquatroxx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen van Bel+SMS+Web Altijd naar Red (type D) kan dat?

Hallo,

Ik kan binnenkort mijn abo weer verlengen.
Ik heb nu Bel+SMS+Web Altijd en wil graag naar Red (type D)

Kan ik er gewoon voor kiezen straks als ik wil verlengen om over te stappen naar Red ipv Bel+SMS+Web Altijd?
Of word dit gezien als een heel nieuw contract?

Graag hoor ik van jullie.

Mvg
Patrick
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Patrick,

Bij verlengen geldt dat de tarieven, prijzen, bundels en voorwaarden van het nieuw gekozen Vodafone RED-(type D) abonnement direkt na verlenging ingaan !!!

Maar bij de einddatum van je huidige abonnements-overeenkomst wordt vier-en-twintig maanden (twee jaren) aan toegevoegd.
Dus als de huidige einddatum bijvoorbeeld 11 September 2014 is. Dan is bij een twee-jaars-verlenging de nieuwe einddatum: 11 September 2016.

Duidelijk zo?

Succes !


Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Patrick,

Bij verlengen geldt dat de tarieven, prijzen, bundels en voorwaarden van het nieuw gekozen Vodafone RED-(type D) abonnement direkt na verlenging ingaan !!!

Maar bij de einddatum van je huidige abonnements-overeenkomst wordt vier-en-twintig maanden (twee jaren) aan toegevoegd.
Dus als de huidige einddatum bijvoorbeeld 11 September 2014 is. Dan is bij een twee-jaars-verlenging de nieuwe einddatum: 11 September 2016.

Duidelijk zo?

Succes !


Netwerker

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @xxquatroxx ,

Welkom op ons forum. Leuk om te lezen dat je weer voor ons kiest. Bij de toestelfabrikanten kun je reviews lezen van een hoop toestellen. Of staat je keuze al vast?
Ben erg benieuwd, wil je het ons vertellen???
@Netwerker bedankt voor de heldere uitleg!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic