Maikel6910

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen/ standaard/ friends and familly

Een aantal vragen:

1) nieuw abbo voor mijn vrouw, scherp l sim only : in my vodafone staan niet de belminuten maar beltegoed 9 euro ? Daarnaast moet ze beschikking hebben over 500mb + 500 mb extra ( de 500 mb extra staat nergens vermeld).
2) mijn contract loopt over 3 maanden af. Via mijn eigen vodafone aanbieding: staat een aanbieding, die is 2 euro goedkoper dan de normale aanbieding. Nu komt het leuke....bestel ik opnieuw met nummerbehoud en friends and familly ben ik 2 euro goedkoper dan de aanbieding van vodafone zelf.... (Bijvb galaxy s5: standaard 56 euro, verlengen 52 euro, nieuw via friends and familly 50 euro).

Mijn huidige contract is ook via friends and familly aangeschaft, raar.....
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Maikel6910

Heb je ook naar het verschil in prijs van het toestel gekeken?

Wat betreft het beltegoed van Scherp klopt het inderdaad dat het tegoed in euro's wordt weergegeven. Van die euro's kun je namelijk bellen of sms'en. Je betaalt 0,03 cent per gesprek of per sms = 300 minuten of sms'jes. Bij het Scherp Large abonnement zit een bundel van 500 MB.
Maikel6910
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord.
Voor de scherp L sim, gebruik gemaakt van aanbieding via friends and familly, 12 euro en 3 euro voor 500 mb extra.
Oftewel 300 min en 500 mb en 500 mb extra ( totaalprijs p.maand 15 euro).

Uiteraard heb ik dezelfde toestellen met elkaar vergeleken.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Maikel6910 Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic