Rexwal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen of overstappen?

Beste forumleden en Vodafone,

Het is bijna zover! Ik kan vanaf 6 maart weer verlengen. Als trouwe klant van bijna 10 jaar bij Vodafone ben ik altijd tevreden geweest over jullie klantenservice en netwerk. Enkel ik loop met zicht op verlenging tegen een groot struikelblok aan.

Ik heb huidig 2x12 GB (Ziggo klant) bij jullie en gebruik dit volledig elke maand. (extra bundels zijn soms nodig PRIJZIG) Ik ben nu aan het kijken naar abonnementen en liep tegen probleem aan dat jullie concurrent Tele2 onbeperkt internet bied tegen een lager tarief dan jullie 20gb (ziggo 40gb) pakket.
Ik zag in een eerder topic dat mensen zich hekelden aan het 5 GB plafon hiervan, maar zelfs als ik dat zou gebruiken als Vodafone klant met het 40gb abbo zou ik 8 dagen door mijn bundel heen zijn. Dit is dus voor mij geen reden om niet over te stappen en met de app van tele 2 heb je in enkele seconden weer data. geen smsjes sturen, met je vingerafdruk inloggen in 1 knop indrukken, sneller kan niet.

Ik ben voor onbeperkt internet 24 euro kwijt per maand bij Tele2 en stel je nou voor dat Vodafone dit duurder zou aanbieden tegen 34 euro zou ik als Vodafone-Fan bij jullie blijven. Enkel jullie bieden op dit moment geen concurrerend alternatief voor mijzelf en andere klanten.
Ik zou het liefst bij Vodafone blijven.. Komen jullie in de komende 5 maanden nog met een alternatief (contract loop namelijk pas 6 juli af).

In marketing termen ben ik een "fan" van jullie brand, maar de feiten zijn dat ik helaas moet overstappen als er geen alternatief is. Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen doen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rexwal
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Niemand, dan alleen de directie en/of wat mensen van de marketing, weten wat er de komende tijd gaat gebeuren. Er zal verder niemand zijn binnen Vodafone die daar een antwoord op kan geven. Zeker niemand van de klantenservice.

Het beste wat je kan doen is wachten tot oo het moment dat je kan overstappen. Je hebt een maand opzegtermijn dus mijn advies zou zijn, wacht tot een maand ervoor. Als Vodafone dan nog niet heeft wat je graag wenst dan is overstappen het best. Zeker als je wat meer vrijheid wenst.

Succes in ieder geval en kijk nog rustig even verder en neem de tijd. Het is in ieder geval goed dat je het hier schrijft, misschien kunnen de moderatoren dit nog aangeven op de juiste afdeling. Wie weet ?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rexwal
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Niemand, dan alleen de directie en/of wat mensen van de marketing, weten wat er de komende tijd gaat gebeuren. Er zal verder niemand zijn binnen Vodafone die daar een antwoord op kan geven. Zeker niemand van de klantenservice.

Het beste wat je kan doen is wachten tot oo het moment dat je kan overstappen. Je hebt een maand opzegtermijn dus mijn advies zou zijn, wacht tot een maand ervoor. Als Vodafone dan nog niet heeft wat je graag wenst dan is overstappen het best. Zeker als je wat meer vrijheid wenst.

Succes in ieder geval en kijk nog rustig even verder en neem de tijd. Het is in ieder geval goed dat je het hier schrijft, misschien kunnen de moderatoren dit nog aangeven op de juiste afdeling. Wie weet ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad Rexwal, dat acties ook op het laatste moment pas bekend bij ons worden gemaakt.
In dit geval kan ik je alleen adviseren om onze website om de zoveel tijd te bezoeken ivm acties etc.
Daarnaast kun je tegen die tijd altijd nog bellen met 0800-0560 om te zien of er iets mogelijk is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic