Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Verlengen met extra voordeel ?

Ik kan mijn huidige sim only smart 500 verlengen. Ik heb nu € 6,50 voordeel en betaal € 16 per maand. De aanbieding is nu dat ik € 17 ga betalen bij verlenging van hetzelfde abonnement en dus een voordeel heb van . . . € 5,50 ?!
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ton56

Betreft het verlengen en de verschillende aanbiedingen kun je het volgende bekijken:
- wat kost het abonnement los (te vinden via de website)
- welke aanbieding je krijgt via my vodafone
- welke aanbieding krijg je via de afdeling verkoop (telefonisch)
- welke aanbiedingen zijn te vinden online via andere websites.

Het kan zijn dat je nu een lagere korting hebt dan dat je dat voorheen had.
Dit heeft te maken met dat aanbiedingen kunnen veranderen etc.
Wat je ook kunt doen is het abonnement zo laten lopen totdat je een betere aanbieding voorbij ziet komen.
Hierdoor wordt het huidige abonnement stil zwijgend verlengt. Of je nu gaat verlengen voor hetzelfde of hij blijft zo staan met de huisige korting.
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Apart dat je voor hetzelfde produkt via verschillende kanalen kennelijk verschillende aanbiedingen kunt krijgen.
Ook bijzonder is dat een aanbieding wordt gedaan (verlengen met extra voordeel) die duurder is dan mijn huidige abonnement terwijl bekend is wat ik op dit moment maandelijks betaal.
De suggestie om dan maar niet te verlengen lijkt hiermee dan ook voor mij de meest voor de hand liggende optie.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ton56

Dit komt waarschijnlijk omdat er al een korting op staat. De kortingen veranderen natuurlijk na een periode wat ook logisch is.
Ik raad je gewoon eens aan om contact op te nemen met de klantenservice om te zien wat zij kunnen aanbieden.
Vervolgens zou ik ook eens via andere websites eens kijken wat mogelijk is. Zijn de kortingen /aanbiedingen niet beter zou ik inderdaad niet verlengen en wachten tot er een betere aanbieding voorbij komt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic