rjvandieperbeek

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen met Iphone 13 Pro - toestel niet op voorraad

Hallo leden,

Ik en mijn partner kunnen ons red together abonnement verlengen wij samen hebben de Iphone 11 pro en willen graag de Iphone 13 pro bestellen.

 

Echter zijn deze telefoons niet voorradig. Ook kunnen ze hem niet bestellen.

 

Mijn vraag hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?

 

mvg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rjvandieperbeek 
Welkom op de klant helpt klant community van Vodafone.

Een hele goede vraag want als je een Red Together abonnement hebt dan moet je verlengen bij Vodafone. Via een omweg, naar een site die Vodafone abonnementen verkoopt met wel een iPhone 13 Pro (die ze op voorraad hebben), kan niet met een Red Together abonnement want de Red Together Extra kan je daar namelijk niet verlengen, alleen bij Vodafone zelf.

Je kan wachten tot dit toestel eventueel weer op voorraad komt en dan bestellen, of een andere kiezen uit de iPhone serie. Maar je kan eventueel ook langs gaan bij een Vodafone Winkel om te vragen of ze deze nog kunnen bestellen. Lukt het niet om naar een winkel toe te gaan dan zou je eventueel nog contact op kunnen nemen met de klantenservice (Bel 0800-0560).

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rjvandieperbeek 
Welkom op de klant helpt klant community van Vodafone.

Een hele goede vraag want als je een Red Together abonnement hebt dan moet je verlengen bij Vodafone. Via een omweg, naar een site die Vodafone abonnementen verkoopt met wel een iPhone 13 Pro (die ze op voorraad hebben), kan niet met een Red Together abonnement want de Red Together Extra kan je daar namelijk niet verlengen, alleen bij Vodafone zelf.

Je kan wachten tot dit toestel eventueel weer op voorraad komt en dan bestellen, of een andere kiezen uit de iPhone serie. Maar je kan eventueel ook langs gaan bij een Vodafone Winkel om te vragen of ze deze nog kunnen bestellen. Lukt het niet om naar een winkel toe te gaan dan zou je eventueel nog contact op kunnen nemen met de klantenservice (Bel 0800-0560).

rjvandieperbeek
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks voor je snelle reactie! Ik heb juist de winkel gebeld en die kunnen niets voor mij betekenen! Kan ook geen bestelling plaatsen nog een preorder! 

Bij andere leveranciers zijn ze wel beschikbaar!! En kan wel abonnement verlengen met red together weet even niet wat ik kan doen!!?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nee, je kan geen Red Together Extra verlengen bij een andere leverancier, die ook Vodafone verkoopt. Dit kan alleen via Vodafone zelf, dus dat werkt niet om te doen. Je kan wel de hoofd gebruiker, Red Together, verplaatsen, maar niet de Red Together Extra. Dus je zit vast aan Vodafone met keuze van toestel 😞

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
rjvandieperbeek
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee het gaat om de IPhone 13 Pro die ze niet kunnen leveren . En ze kunnen niets vertellen over een levering en als die komt moet ik geluk hebben. Vind dit een vreemde zaak!! Ze staan ook niet op de website…

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Is niets vreemds aan, ze hebben ze gewoon niet op voorraad, dat kan. Andere leveranciers kunnen er meer hebben ingekocht en dan hebben ze daar nog liggen. Als je dat wil dan zal je je abonnement moeten aanpassen, wat je vast niet wil. Nu is de keuze, je kan wachten tot Vodafone ze weer heeft en gaat verkopen, of een ander toestel kiezen welke je wel kan aankopen bij een verlenging van je Red Together met een Red Together Extra abonnement. 

Oh ja, dat wist ik wel dat het om een iPhone 13 Pro gaat. Die url was alleen een voorbeeld verhaal van Vodafone dat je dus geen Red Together Extra kan aanvragen bij een andere leverancier! Dat is te lezen in dat verhaal wat ik je had toegezonden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic