MorrisZand

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen lukt niet BKR-storing

Hi all,

 

Wellicht mijn laatste optie.

Ik probeer nu al sinds augustus mijn contract te verlengen bij Vodafone.

Echter elke keer is er een storing op mijn naam om de BKR-check te kunnen doen. Inmiddels zijn er al wel 5 onderzoeken geweest. Wordt nooit teruggebeld en de aardige mensen op telefoon en Messenger kunnen verder weinig dan opnieuw doorsturen voor onderzoek.

 

ik vind het behoorlijk vervelend worden dat ik er steeds achteraan moet en het onderzoek en de oplossing niet wordt uitgevoerd.

 

Iemand hier ervaring mee of iemand die weet wat ik hiermee kan doen.

 

Annuleren vanuit Vodafone en dan opnieuw bestellen is ook al 3x geprobeerd overigens.

 

Nog 1 toevoeging;

Er wordt nogmaals verstuurd naar het team om te onderzoeken. In afwachting daarvan toch wel alvast dit topic, omdat iemand misschien het ei van Columbus heeft!

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MorrisZand 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat je hier tegen aan loopt. En nog vervelender is het dat ook de medewerkers van Vodafone, op deze community, alleen kunnen inzien wat het onderzoek is, maar verder ook geen informatie kunnen verstrekken. Ze kunnen wel een melding maken in het onderzoek maar verder zitten ze ook aan de juiste afdeling vast die dit moet onderzoeken. Uiteraard super slecht dat je al vanaf augustus bezig bent en dat er een storing zou zijn. Overigens, als er een storing zou zijn dan zou Vodafone niemand kunnen aansluiten die een BKR toetsing nodig heeft? Hmm, daar heb ik het gevoel dat er iets mis gaat. 

Heb je zelf overigens al eens contact opgenomen met het BKR om te vragen of er misschien nog iets open staat waardoor Vodafone eventueel je aanvraag niet kan doorzetten? Dat zou natuurlijk ook nog kunnen, het is maar een idee. Maar goed, ik roep @Cecilia er even bij, misschien dat die nog iets voor je kan betekenen. Ze is werkzaam bij Vodafone en kijkt graag met je mee. Zorg wel dat je in je privé omgeving al je gegevens hebt geplaatst (dus niet hier online), dan weet ze wie je bent en dat maakt het opzoeken een stuk makkelijker en sneller 🙂

Fijne jaarwisseling en hoop dat het snel opgelost is. 

MorrisZand
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

de storing lijkt aan mijn naam te koppelen en het heeft, volgens de Vodafone medewerkers die ik gesproken heb, niet met een BKR-registratie te maken, ze kunnen mij niet koppelen aan BKR op de een of andere manier. (Weet het ook niet precies natuurlijk, ken het systeem van Vodafone zelf niet)

 

Qua BKR-registratie heb ik er 0 (aangezien mijn contract van Vodafone nu ook voorbij is qua telefoonlening), dat heb ik ook al gecheckt, want dacht dat ik misschien wat over het hoofd had gezien.

 

ik wacht het even af! Jij ook een fijne jaarwisseling toegewenst!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @MorrisZand, welkom hier!

Jeetje! Het heeft behoorlijk wat voeten in de aarde om jouw abonnement te verlengen met een nieuw toestel. Er lijkt iets niet goed in de koppeling tussen jouw gegevens en de BKR, waardoor de zogenoemde inkomens- en lastentoets niet kan worden uitgevoerd. Hierdoor staat ook de laatste order van 23 november op 'on hold'. Ik had graag gewild dat ik dit voor je had kunnen oplossen, maar hier moet een case aan te pas komen voor een speciale afdeling. Ik zie dat er gisteren opnieuw 2 cases zijn aangemaakt, namelijk 1 voor dit issue en 1 case omdat na oktober nog een toestelbetaling wordt berekend terwijl de contractperiode voorbij is. Dit moeten we helaas afwachten. Sorry! Ik had je heel graag ander nieuws gebracht.. 

Ik zit nog even hardop mee te denken. Je zou eventueel ook nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met het BKR. Misschien dat zij ook nog een check voor je kunnen uitvoeren waarom jouw persoonlijke gegevens niet gekoppeld kunnen worden. Een andere optie zou nog kunnen zijn om het bedrag van de toestellening zo te wijzigen dat er geen sprake meer is van een BKR. Al kan ik me voorstellen dat dit wellicht ook niet jouw voorkeur heeft, omdat dit dan toch wel een vrij forse eenmalige betaling met zich meebrengt voor het toestel. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic