MisterMarc

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen/inmiddels opzeggen sim-only abonnement

Goedenavond,

Zojuist 3 keer de klantenservice aan de lijn gehad voor het willen verlengen van mijn sim-only abonnement. Echter ging ik meer betalen voor minder diensten, lijkt me niet de bedoeling.. Voorheen kreeg je als trouwe klant een mooie korting voorgeschoteld, nu word er 1 lijn getrokken. Bijzonder.

Ik verzocht de medewerkster (daarna 2 medewerkers) om mij door te verbinden naar de afdeling opzeggingen, echter werd de verbinding 3 keer verbroken. Snap dat jullie geen klanten kwijt willen, maar dit lijkt me niet de bedoeling..

Mijn vragen;
Waarom worden er voor trouwe klanten geen mooie aanbiedingen meer aangeboden? Of ben ik verkeerd ingelicht en komen trouwe klanten wel in aanmerking voor kortingen?

Wat is het rechtstreekse nummer van de afdeling opzeggingen, zodat ik niet weer eerst de klantenservice bel en er toch weer opgehangen word..
4 Reacties 4
MisterMarc
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfs hier goede service, wauw..
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi MisterMarc
Mijn excuses dat er niet eerder is gereageerd. Je kunt je verhaal uitleggen aan de afdeling Loyallty via 0800-0560 voor particulier en 0800-0500 voor zakelijk. Zij kunnen met jou meekijken of er nog iets mogelijk is of niet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het Forum kunnen we niet controleren welke korting er gegeven kan worden. Het topic is daarom bij deze gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic