Hoi
Heskes26 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik begrijp je verontwaardiging maar je moet daar gewoon niet naar kijken. Op de site staat nu een vermelding dat de klant tijdelijk extra korting krijgt van 2,- euro en deze zit inmiddels in de prijs verwerkt. Nieuwe klanten binden, noemen we dat. Als je gewoon contact opneemt met de
klantenservice van Vodafone en/of een
chat start, dan kom je samen wel uit op een nieuw en beter bedrag. Tenminste, dat is mijn ervaring bij de meesten die hun contract willen verlengen (geen garantie natuurlijk, maar je kunt het altijd proberen).
Daarnaast kan je ook contact opnemen via
Facebook en/of
Twitter door een privé berichtje te sturen en dan komt er daar wel een beter aanbod uit (hoop ik). Nieuw klant worden heeft geen zin want dan ben je je nummer kwijt, dat lijkt me niet echt de bedoeling
🙂Probeer het maar via één van bovenstaande wegen en ik denk dat het wel zal meevallen. Laat je nog weten hoe het is gegaan en of je nog klant bent gebleven door te verlengen?! :blush: