densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verlengen abonnnement van onbeperkt bellen naar beperkt bellen

Ik had een Vodafone Red abonnement met onbeperkt bellen en dit was gelding tot 17 december 2014. Eind september jl. heb ik mijn abonnement verlengd met een Red essential abo met 300 minuten. Vodafone heeft dit direct laten ingaan, dus bijna 3 maanden onbeperkt bellen wordt van mij "afgenomen". Vodafone meldt dat Red abonnementen direct worden omgezet en niet op de einddatum van mijn vorige abonnement. Ik wil graag weten of dit ergens in de voorwaarden vermeld staat, zoniet dan wil ik mijn oude abo terug en het nieuwe pas laten ingaan in december a.s.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Densan,
Bedankt voor het verlengen van je abonnement. Wij hebben nu de zogenaamde Red abonnementen (met voor het eerst écht onbeperkt bellen, ik neem aan dat jij het hebt over onbeperkt bellen naar Vodafone nummers). Daarnaast bieden we ook andere abonnementsvormen aan met een berperking op het aantal belminuten. Bij bestellingen krijg je bij ons inderdaad gelijk je toestel (indien op voorraad) en zetten wij het abonnement om. De preciese datum zie je in de bevestiging van je bestelling. Sorry als hier verwarring over is ontstaan. Samen met je nieuwe telefoon gaat dus ook je nieuwe korting en de extra diensten zoals 4G in. Ervan uitgaande dat je de belbundel gekozen hebt op je reele aantal minuten die je gebruikt, voorzie ik geen problemen. Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement en toestel.
Gr Per

Bekijk in context

1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Densan,
Bedankt voor het verlengen van je abonnement. Wij hebben nu de zogenaamde Red abonnementen (met voor het eerst écht onbeperkt bellen, ik neem aan dat jij het hebt over onbeperkt bellen naar Vodafone nummers). Daarnaast bieden we ook andere abonnementsvormen aan met een berperking op het aantal belminuten. Bij bestellingen krijg je bij ons inderdaad gelijk je toestel (indien op voorraad) en zetten wij het abonnement om. De preciese datum zie je in de bevestiging van je bestelling. Sorry als hier verwarring over is ontstaan. Samen met je nieuwe telefoon gaat dus ook je nieuwe korting en de extra diensten zoals 4G in. Ervan uitgaande dat je de belbundel gekozen hebt op je reele aantal minuten die je gebruikt, voorzie ik geen problemen. Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement en toestel.
Gr Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic