robbertV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abonnement

Hallo,

Wil hier toch even mijn onvreden uiten over de gang van zaken bij Vodafone.
Ongeveer 3 weken geleden gebeld door vodafone met de vraag of ik mijn abbonement wou verlengen, en tevens kon ik gebruik maken van een nieuwe telefoon.Hier heb ik gebruik van gemaakt aangezien ik een tevreden klant ben/was. Mijn abbonement werd verlengt en een nieuwe telefoon was onderweg.....

Na 1,5 week gewacht te hebben op een nieuwe telefoon toch maar eens gaan bellen waarom het zolang duurt.
Kreeg te horen dat er egens iets fout was gegaan en er geen nieuwe telefoon aan gekoppelt was, ipv mij gelijk te helpen werd er een "case" aangemaakt, Ze zouden spoedig contact met me opnemen......

Na weer een week wachten toch maar weer zelf gaan bellen wat nu precies de status was van die zogenaamde "case". En ipv mij gelijk te helpen kreeg ik te horen "zou u graag helpen maar kan niet door het systeem"???.
U moet maandag maar terug bellen........

Ongelovelijk ..... Bij Vodafone maken ze de fout en ik kan overal achteraan bellen, zijn nu alweer 3 weken verder.
Zal dit verhaal niet vergeten als ik volgende keer weer de vraag krijg of ik wil verlengen.

mvg

Robbert




1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw post is van persoonlijke aard. Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic