Finalmen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abonnement

Goedenavond,
 
Ik kan vanaf begin volgende week mijn abonnement verlengen terwijl mijn abonnement pas afloopt in juli. Nu was mijn vraag, als ik volgende week verleng met een 1 jaarige abonnement waarneer zou deze dan aflopen? Volgend jaar maart, of volgend jaar juli?
 
Maw. als ik 4 maanden eerder verleng verkort ik dan mijn abonnements duur of wordt mijn nieuwe abonnement gewoon langer.
 
Hartelijk dank voor uw antwoord,
 
Mitchell
2 Reacties 2
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Hoi Mitchell, voor zover ik weet gaat je nieuwe abonnement direct in. De einddatum van je contract verandert niet dus je nieuwe contract loopt tot juli 2013. Je kan beter de klantenservice bellen, dit is meer een technisch forum.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Caspar schreef:
Hoi Mitchell, voor zover ik weet gaat je nieuwe abonnement direct in. De einddatum van je contract verandert niet dus je nieuwe contract loopt tot juli 2013. Je kan beter de klantenservice bellen, dit is meer een technisch forum.
Klantenservice hoeft hij niet te bellen, je antwoord is geheel correct 😉
 
Bij een vervroegde verlenging blijft inderdaad de originele contractsdatum gehandhaafd, het voordeel voor de klant is te vinden in het eerder hebben van een abonnement dat past bij je huidige situatie en het in gebruik kunnen nemen van een gloednieuw toestel, het voordeel voor Vodafone is de zekerheid dat de klant nog een contractstermijn bij hun blijft.
 
Voor beiden iets te winnen dus.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic