Hakkelaar1973

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abonnement goedkeuren duurt al meer dan 1 week

Hallo,

Vorige week 20 april heb ik via de website GSMweb.nl een aanvraag voor verlenging van mijn abonnement met een nieuwe telefoon ingediend. We zijn ruim 10 dagen verder en nog steeds is door Vodafone mijn verlenging niet goed gekeurd terwijl ik wel in aanmerking kom. In My Vodafone staat bij verzoek / aanvraag een document waarin in staat dat in aanmerking kom en dat forumlier getekend terug gestuurd dient te worden naar Vodafone. Dit is ook door GSMweb.nl gedaan want het formulier is getekend. Er staat dat mijn vraag/verzoek sinds 23 april in behandeling is.
Dat is dus een week geleden. Nu heb ik al diversen malen telefonisch contact gehad met Vodafone en niemand kan antwoord geven wanneer nu eens de verlenging goed gekeurd wordt. Er is zelfs niks bekend bij Vodafone zeggen ze. Raar want wat doet dat formulier in My Vodafone. Heb ik zelf niet toegevoegd.
Werd aangeraden om met GSMweb.nl contact op te nemen. Dit ook gedaan na 17 minuten in de wacht te hebben gestaan. Nu geven zij aan dat er bij Vodafone achterstanden zijn doordat ze nu een ander systeem hebben. De website heeft een soort waarcheque ingeleverd werd me verteld.Er werd ook duidelijk gemaakt dat alles ingediend is.

Mijn vraag is of meer personen hier ook last van hebben of weet iemand precies wat er aan de hand is bij Vodafone.

gr
Ronald

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Hakkelaar1973,

We hebben inderdaad nieuwe systemen in gebruik waardoor het kan voorkomen dat de verwerking van je verlenging langer op zich laat wachten. Aangezien we voor het beantwoorden van je vraag privégegevens nodig hebben kunnen we je via het forum niet verder helpen. Neem voor meer duidelijkheid contact op met onze klantenservice.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Hakkelaar1973,

We hebben inderdaad nieuwe systemen in gebruik waardoor het kan voorkomen dat de verwerking van je verlenging langer op zich laat wachten. Aangezien we voor het beantwoorden van je vraag privégegevens nodig hebben kunnen we je via het forum niet verder helpen. Neem voor meer duidelijkheid contact op met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic