jjvanarend

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abo - korting vervalt?

Hallo, ik vroeg me af of ik hier terercht kan met de volgende vraag:

ik heb een jaar geleden een Red abbonement afgelsoten bij Vodafone, met een toestel als optie. In de bevestiging die ik toen kreeg staat letterlijk "Red 1 jaar € 23,50. Nu de gehele contractduur van € 40 voor € 23,50". Ook in de Vodafone app staat bij de specificatie van abbonementskosten: " € 16,50 korting zolang je abonnement loopt"

Nu het volgende, ik wil mijn abbo verlengen en kan voor hetzelfde abbo "Red" kiezen. Echer, voor de optie Sim-only moet ik dan EUR 25,- per maand gaan betalen. Het abbo zal inhoudelijk aangepast zijn, van 10gb naar 20gb, maar daar heb ik als bestaande klant niet zo veel mee te maken. Echter, zou ik kijken naar dezelfde aantal gb's, kom je op Red essential uit, en zou ik volgens de aanbieding EUR 21,- per maand gaan betalen.

Ik ben van mening dat ik door formulering in bovengenoemde actie voorwaarde van mijn huidige abbonement 16,50 korting zou moeten krijgen, omdat ik het contract niet wijzig op opzeg, maar verleng. Juridisch dus hetzelfde contract waar dezelfde voorwaarde zouden moeten gelden. Heeft iemand dezelfde ervaring enhoe hiermee omgegaan?
Groet,
JJ van Arend


2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi jjvanarend,

Wanneer je niet verlengt, behoud je het abonnement dat je nu hebt en loopt de €16,50 korting ook door. Bij verlenging kies je voor een nieuw abonnement welke qua data e.d. gunstiger/goedkoper is.
Maar je hoeft dus niet te verlengen. Je kunt je huidige abonnement stilzwijgend door laten lopen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic