Mendyholtslag

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abbonement

Hey!
Ik mag mijn abonnement verlengen, maar mijn toestel is voor nu nog prima! Als ik een sim only abonnement afsluit kan ik dan evengoed op elk moment wél kiezen voor een ander abonnement met nieuwe tel? Of zit ik daar dan ook 2 jaar aan vast?
Bedankt alvast!!
Groetjes Mendy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Mendyholtslag

Welkom op de community!

Gelukkig is het mogelijk om een Sim Only open te breken.
Stel je wilt na 2 maanden een nieuw toestel omdat je oude toestel defect is etc. Dan is het mogelijk om hem open te breken. Wij noemen dit Vodafone Next 🙂


Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Daardoor wordt het contract opengebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel
Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Mendyholtslag

Welkom op de community!

Gelukkig is het mogelijk om een Sim Only open te breken.
Stel je wilt na 2 maanden een nieuw toestel omdat je oude toestel defect is etc. Dan is het mogelijk om hem open te breken. Wij noemen dit Vodafone Next 🙂


Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Daardoor wordt het contract opengebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel
Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur. Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic