Joyce_schaekens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen abbo

Mijn abonnement loopt af in december maar ik kan nu al verlengen. Nieuw voorstel ontvangen echter voor mij niet duidelijk wat er gebeurd als ik niets doe? Ik heb nu een abonnement van 18 euro + 10 euro toestelafbetaling. Stopt mijn abonnement automatisch dan in december als ik niet verleng? Of gaat het dan over in een abonnement van 18 euro met dezelfde eigenschappen daar ik het toestel heb afbetaald? Het nieuwe voorstel kost namelijk 23 euro per maand….dat zou weer 5 euro per maand schelen....

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Joyce_schaekens dankjewel. Ik heb je een privebericht gestuurd. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Joyce_schaekens 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zodra je abonnement afloopt zal ook je afbetaling klaar zijn. Als je niets doet dan loopt je abonnement stilzwijgend door voor 18,- euro in de maand. Maar let op, als er speciale kortingen zijn, die alleen loopt tijdens je eerste 2 jaren, dan vervalt die korting. Heb je korting op je abonnement zonder voorwaarden, dan loopt deze gewoon mee. Dit zou je kunnen navragen bij de klantenservice van Vodafone. Maar bij de meeste mensen blijft het gewoon het abonnement dat je nu ook hebt. Net zoals korting als je bv Ziggo hebt, die blijft dan gewoon omdat je nog altijd Ziggo klant bent (dit even als voorbeeld). 

Dus even navragen of eventuele kortingen vervallen of niet en dat kan je vragen bij de klantenservice

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Joyce_schaekens 

 

Welkom op de Vodafone Community! 
Ik zie dat @Energieboy je al antwoord heeft gegeven.
Het klopt inderdaad wat hij aangeeft. Sommige kortingen zullen vervallen en sommige niet.
Mocht je willen dat ik even met je meekijk naar de kortingen, vul dan de gegevens in je profiel aan. Dan kan ik met je meekijken naar je abonnement en kortingen. 

Joyce_schaekens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone; het zou inderdaad fijn zijn als je even mee zou kunnen kijken. 

Ik heb een aantal gegevens aangevuld in mijn profiel….

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Joyce_schaekens dankjewel. Ik heb je een privebericht gestuurd. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic