Maaikie1982

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen Start M

Goedemorgen, 

Als ik op dit moment verleng betaal ik 1 eur  per maand meer dan dat ik nu doe, terwijl ik vorig jaar ook hetzelfde abonnement met 1 jaar heb verlengd.

Waarom is dit? En als ik niet verleng behoud ik dan de voordelen die ik nu ook heb (dubbele data, pakket Ziggo)?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Stuur ik jou ook even een mailtje, @Marcoz . Misschien is het met het aanbod daarin tóch aantrekkelijker ^^. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Maaikie1982 . Welkom hier!

Als je nu een betere prijs hebt dan bij een verlenging, zou ik het lekker zo laten :-). En ja hoor, ook je voordelen icm Ziggo houd je dan gewoon :-). 

Maarrrrr, misschien kan ik het zelfs nóg iets voordeliger maken. Ik stuur je even een mailtje met een vouchercode. Via de link in die mail krijg je een leuke korting op de abonnementen. En hier kan je ook gebruik van maken bij het verlengen van je abonnemen (in stap 2 zie je de optie “abonnement verlengen”). Kijk vooral even of het iets voor je is en mocht je nog vragen hebben, dan weet je me te vinden ^^ 

 

Marcoz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb dat zelf ook kan verlengen maar betaal  dan wel 2 € meer vreemd.

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Stuur ik jou ook even een mailtje, @Marcoz . Misschien is het met het aanbod daarin tóch aantrekkelijker ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic