loowie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen Sim only (friend & family)

Beste,
 
Ik heb vanmorgen mijn Sim-only abonnement met 2 jaar verlengd via de friends & family (ook sim-only).
Hoe weet ik of het nieuwe abonnement is ingegaan? Ik had namelijk nog geen internet en bij het nieuwe sim-only abo wel. Op mijn Vodafone is wel einde contractsdatum al met 2 jaar vooruit geschoven maar wordt nog het oude abo getoond.
 
Het nieuwe abo is duurder dus zou als het goed is gelijk moeten in gaan toch?
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Loowie, goed om te horen dat je je abonnement hebt verlengd! De kans is groot dat je nieuwe abonnement al is ingegaan. Normaal gesproken duurt het 48 uur totdat je My Vodafone account is bijgewerkt. Ik zou dit daarom voor de zekerheid even laten nakijken. Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met onze klantenservice.
loowie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou helaas. Wat een  drama.
Deze week 6X het 0900 nummer gebeld en iedereen zegt dat ik moet afwachten.
Vandaag was ik er helemaal klaar mee en heb nogmaals uitgevraagd hoe het zat. En wat blijkt. Het abonnement wordt pas over 4 maanden verlengd omdat het Sim-only is.
En er staat letterlijk op de bestel site:
 
Bij een verlenging naar een hoger abonnement gaat het direct in, betreft het een verlenging naar een lager abonnement dan gaat het in op het einde van je contract. Indien het abonnement wordt omgezet vervalt je beltegoed dat je nog opgebouwd/ over hebt.
 
Ja zegt de medewerker de kloppen zo veel dingen niet op de site. Al met al een groot drama en op en neer gestuur ook na lang aandringen kan abo niet meteen ingaan. Maar niemand kan vertellen waarom niet. Want als je een abo met toestel wilt gaat het wel meteen in. 
 
Echt ongeloof dit. De verlenging wordt geannulleerd en ook het abonnement wordt opgezegd. Helaas wil Vodafone blijkbaar geen geld verdienen aan het duurdere abonnement.
 
Ik zit hier nu met een smartphone die ik niet kan gebruiken zonder internet.
 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

loowie schreef:
Nou helaas. Wat een drama.
Deze week 6X het 0900 nummer gebeld en iedereen zegt dat ik moet afwachten.
Vandaag was ik er helemaal klaar mee en heb nogmaals uitgevraagd hoe het zat. En wat blijkt. Het abonnement wordt pas over 4 maanden verlengd omdat het Sim-only is.
En er staat letterlijk op de bestel site:

Bij een verlenging naar een hoger abonnement gaat het direct in, betreft het een verlenging naar een lager abonnement dan gaat het in op het einde van je contract. Indien het abonnement wordt omgezet vervalt je beltegoed dat je nog opgebouwd/ over hebt.

Ja zegt de medewerker de kloppen zo veel dingen niet op de site. Al met al een groot drama en op en neer gestuur ook na lang aandringen kan abo niet meteen ingaan. Maar niemand kan vertellen waarom niet. Want als je een abo met toestel wilt gaat het wel meteen in.

Echt ongeloof dit. De verlenging wordt geannulleerd en ook het abonnement wordt opgezegd. Helaas wil Vodafone blijkbaar geen geld verdienen aan het duurdere abonnement.

Ik zit hier nu met een smartphone die ik niet kan gebruiken zonder internet.

Hey Loowie, de laatste informatie die je hebt gekregen klopt inderdaad. Als je je contract verlengt met een Sim- nly Abonnement dan gaat dit abonnement in na de einddatum van je huidige contract.
Tot die tijd kun je echter gewoon je huidige abonnement gebruiken met je smartphone.

Hoe kan het dat de verlenging wordt geannuleerd? Heb je daar zelf om verzocht?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic