ns662957

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen Red abonnement

Ik heb 3 Vodafone abonnementen waarvan er een op 20 mei afloopt. Normaal krijg je 4 maanden van tevoren een aanbieding op My Vodafone.Er staat nog steeds geen aanbieding op.Ik heb een Red abonnement met onbeperkt bellen en sms en 2gb aan data, deze zou ik eventueel willen verlengen.Tele2, Simpel, T-Mobile, Robin Mobile, KPN en Youfone hebben ook onbeperkt bellen.Ik ben benieuwd of ik met mijn 3 abonnementen nog een aanbieding krijg of dat ik vanwege de prijs over ga stappen.
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @ns662957
Heel erg fijn om te lezen dat je van plan bent om weer voor ons te kiezen bij verlenging van je abonnement. Ik vind het ook fijn dat je de weg naar ons forum gevonden hebt. DIt is het kanaal voor en door klanten. Ik voelde toche even de behoefte om op je bericht in te haken.

Het komt helaas soms voor dat je geen persoonlijke aanbieding krijgt te zien, als je meerdere nummers op 1 klantnummer hebt. Heel vervelend!

We kunnen wel een aanbieding voor je samenstellen. Die is dan op maat gemaakt voor je. Bel hiervoor svp met het nummer 1201 en kies de optie "einddatum van je contract". De collega's helpen je dan graag verder.
Wist je trouwens ook dat we een chatfunctie hebben? Ook via de chat kun je de persoonlijke aanbieding voor je verlenging opvragen. Als je op onze website bent wijst het zich allemaal vanzelf.

Op voorhand al hartstikke bedankt voor je interesse om te verlengen. Laat je ons nog even weten wat er uit de bus is gekomen?


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic