Klaverdijk

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verlengen Red Together

Kan ik met een moderator in contact komen om het over mijn huidig RedTogether te hebben met eventueel eeniPhone 13? Graag via een PB
groet Hans

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Klaverdijk 
Voor het verlengen en/of aankoop van een toestel kan je regelen via de klantenservice of via een Vodafone Winkel. De moderatoren kunnen je hiermee niet helpen, dit zijn geen verkopers van abonnementen, of toestellen. 

Het beste is om te bellen, of een chat te starten met de klantenservice of langs een winkel te gaan. Deze kunnen helpen met verlengen en/of de kosten hiervan. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Klaverdijk 
Voor het verlengen en/of aankoop van een toestel kan je regelen via de klantenservice of via een Vodafone Winkel. De moderatoren kunnen je hiermee niet helpen, dit zijn geen verkopers van abonnementen, of toestellen. 

Het beste is om te bellen, of een chat te starten met de klantenservice of langs een winkel te gaan. Deze kunnen helpen met verlengen en/of de kosten hiervan. 

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Energieboy,

dank voor je reactie. Ik snap je reactie volledig, echter met alle perikelen die er gespeeld hebben en sommige er nog zijn wordt ik bij de klantenservice en de winkel niet geholpen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat is natuurlijk wel heel vreemd.
Dit zijn de plekken om je abonnement te verlengen en/of aan te passen. De mensen hier op de community kunnen je daar niet mee helpen. Ik weet eerlijk te zijn niet goed hoe ik je verder kan helpen. Misschien dat @Alex je kan helpen, maar verwacht niet dat het lukt want hij zal je waarschijnlijk ook doorsturen. Maar laten we even wachten wat hij nog kan melden. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Klaverdijk

 

Wat EnergieBoy zegt klopt wel. Wij zijn in principe niet de partij om je te helpen bij verlengingen en dergelijke. En ik weet persoonlijk ook niets af van de perikelen die er zijn geweest. Is het eerder fout gegaan met een verlening/abonnement? 

Je mag me altijd een privébericht sturen om samen te kijken naar de mogelijkheden. 

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Lycke,

Misschien rare vraag, maar hoe stuur ik je een PB ? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je kan @Lycke  en privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. 

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat is helaas niet mogelijk. Lycke wordt niet herkend als ontvanger. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik stuur je even een privébericht, @Klaverdijk. Kijken of antwoorden dan lukt :-). 
Waarschijnlijk ontvang je dan wel pas morgen weer reactie van mij, overigens. Tot dan! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic