realbart

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen Blox als ze (bijna) verbruikt zijn zonder tussentijds het reguliere tarief te betalen

Hi,

Ik heb een vraag over mijn prepaid. Elders op jullie site staat over de 1Gb Blox:

  • "Deze BloX vervalt automatisch na 1 maand of als het tegoed verbruikt is. Je kunt de BloX dan gewoon opnieuw activeren."
Dus als hij op is kan ik hem weer activeren. Maar eigenlijk zou ik dat het liefst doen vlak voor hij op is. Elders op jullie site staat echter:

  • "Je kunt maximaal 5 BloX tegelijk aansluiten, zolang ze niet binnen dezelfde categorie (bellen, sms of internet) vallen"
Dat suggereert dat ik mijn nieuw 1Gb nog niet in kan laten gaan voordat de oude op is. Zodat ik natuurlijk onmogelijk onder de tussentijdse reguliere tarieven uitkom. Hoe moet ik dit interpreteren?

Voor het internetten in het buitenland geldt iets soortgelijks. Daar staat op jullie site:

  • "Je hoeft deze bundel niet uit te zetten. Alles-in-1 op Reis voor prepaid is één dag geldig en verloopt automatisch om 23.59 uur Nederlandse tijd. Zo kun je nooit vergeten om je bundel uit te zetten en kom je niet voor onverwacht hoge kosten te staan."
Maar dat betekent dus dat ik in het buitenland in de gaten moet houden hoe laat het in Nederland is, en mijn wekker moet zetten omdat ik anders de hoofdprijs betaal voor een mailtje wat ik 's nachts ontvang. Begrijp ik het echt goed dat ik Alles-in-1 op reis elke dag opnieuw moet aanzetten?

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@realbart,

De 1GB blox kan er maar eenmalig per maand opgezet worden. Zodra deze op is kan hij niet opnieuw worden geactiveerd in de zelfde maand.
de alles in 1 op reis loopt inderdaad gewoon door en vervalt iedere dag om 00:00 uur Nederlandse tijd. Als deze gebruikt is krijg je een sms'je met 80 of 100% verbruikt. Als je deze door laat lopen gaat hij automatisch opnieuw weer in.

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@realbart, bij prepaid loopt Alles-in-1 op Reis inderdaad niet vanzelf door. Dit is wel het geval als je een abonnement hebt. Als je voor 00:00 Nederlandse tijd in bed ligt dan raad ik je aan om je internet uit te zetten voordat je gaat slapen en de BloX de volgende ochtend eerst activeert voordat je internet weer aanzet. Dan voorkom je tussentijdse kosten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic