Rubman

Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes

Verlengdatum vervroegen

Lees net dat er leuke acties door opening van nieuwe winkels.
Nu zou ik graag van deze actie gebruik maken (utrecht de komende dagen) en heb daarmee de vraag of het mogelijk is de verlangdatum van mijn abonnement te vervroegen.
Deze staat nu op 21 mei. Officieel loopt mijn abonnement 21 September af.
 
Ik blijf graag bij VF maar met de huidige abonnementsprijzen word dat een stuk moeilijker, via deze actie is het toch nog mogelijk om klant te blijven en een nieuwe telefoon te bemachtigen.
6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Rubman, dat is opzich een heel begrijpelijke vraag. Die aanbieding is ook gewoon een hele mooie deal. Ik kan zelf niets voor je doen helaas. Contracten mogen echt pas binnen 4 maanden van het einde van een contract verlengd worden.

Het enige dat je kan doen is telefonisch contact opnemen met de klantenservice, maar ik durf niet te beloven dat er iets mogelijk is.
We mogen (en willen) mensen namelijk niet te lang voor het einde van hun contract al weer aan een nieuw contract binden en die regel is erg streng.

Maar, vragen staat vrij en wie niet waagt die niet wint toch?
Rubman
topicstarter
Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Bedankt voor het antwoord, dan ga ik mij vandaag maar eens aan een belletje met de klantenservice wagen.
Begrijp ook zeker dat het niet eerder mag, echter gaat het hier om een krappe maand en een klant die dan wel blijft, hopelijk gaat het lukken 🙂
Rubman
topicstarter
Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Toch jammer dat ze bij de klantenservice niks kunnen betekenen tenzij ik zou verlengen voor 1 jaar.
Dat zou toch niks uit mogen maken?
Blijft vreemd dat het bij klant A wel kan en bij klant B gewoon Nee op het bord gesmeten word, jullie hebben soms leuke aanbiedingen maar slaan op het ogenblik volledig de plank mis met de nieuwe abonnementsvormen.
Als er dan een klant is die bereid is te blijven ipv over te stappen zou je verwachten dat ze wel iets kunnen betekenen, maar kennelijk maakt het jullie niet uit dat iedereen vertrekt omdat de abonnementen bij zowat iedere concurrent goedkoper zijn inclusief toestel.
 
Erg jammer weer Vodafone.
Rubman
topicstarter
Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Ik word net bij inloggen van My vodafone geconfronteerd met een idioot hoge rekening waarbij ik volgens Vodafone ver buiten mijn bundel zou hebben gebeld.
Als ik dit echter terugkijk bij gebruik in mijn mobiele telefoon kom ik niet eens aan mijn limiet qua minuten. Hoe komt het dan dat jullie mij toch meer willen laten betalen.
Heb wel vaker het idee gehad spookrekeningen te hebben, maar dit slaat werkelijk alles.
 
Het gaat goed mis op het ogenblik bij Vodafone, van klantvriendelijkheid is niet meer te spreken en op kosten jagen kunnen ze je maar al te goed.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dus je bedoelt dat ze alleen direct telefonisch kunnen verlengen? Dat kan ik ergens wel begrijpen, helaas is het zo dat heel veel mensen ons iets beloven en dan gauw overstappen naar de concurrent of opzeggen.
Dat gebeurt helaas nogal vaak 😞
Rubman
topicstarter
Liefhebber
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 59Likes
Ik beloof niks en wil dit enkel om bij Vodafone te blijven, al is dat na de spookrekening van nu ook weer twijfelachtig of het de goede keus is.
Zal nog eens duidelijk aangeven waarom ik de vervroeging van de verlengdatum vraag met mogelijkheid tot verlengen in een fysieke winkel
 
Dit wil ik zodat ik gebruik kan maken van de acties die op het ogenblik bezig zijn waarbij nieuwe winkels 50% korting geven op RED en RED SUPER abonnementen met daarbij een telefoon. Deze kunnen dus niet via de klantenservice worden afgesloten omdat het om specifieke winkelacties gaat (die vreemd genoeg dan wel in alle winkels gelijk is over een langere periode met verschillende winkels in verschillende delen van het land, maar verder is het totaal niet van hogeraf beslist hoe dit gaat werken)
 
Kortom het kan allemaal wel maar jullie willen het niet. Blijkbaar willen jullie klanten dus niet langer aan jullie binden. Maar ik ga nu eerst proberen die spookrekening van jullie ongedaan te krijgen en daarna die actie proberen te verkrijgen. Onbeperkt bellen kan er dan namelijk niet meer voor zorgen dat ik opeens ver buien mijn bundel bel en wel heel veel verdachte gesprekken heb van precies 1 minuut.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic