RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  Wauw dat is echt super 🤩

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21  als je dus nog twijfelt ik zeg doen😅

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  Ik moet aankomende week even naar de Apple Store, dus dan zal ik even qua kleur kijken wat ik het mooiste vindt 🙂 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21  ik vond de natural dus eigenlijk wel tegenvallen in het echt😅 had hem natuurlijk gezien bij de gewone pro die van de week binnenkwam. Wel nog steeds mooi maar in het echt is echt 'grijzer' dan het lijkt online. Maar welke je ook kiest het is ongetwijfeld een fantastische telefoon😁

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Bij mij blijft het gewoon zoals het is. De kleur natural titanium past mooi bij de ultra. Leuk setje. 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ruud001 uiteindelijk maakt het mij niet zoveel uit, er gaat toch een case omheen en qua watch doet mijn oude vertrouwde Watch SE het voorlopig goed genoeg. Die ga ik pas upgraden als die kapot is of als Apple eindelijk hun glucose sensor die al jaren in ontwikkeling is erin weet te stoppen😅

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Track en trace binnen... Ben blij met de wijziging nu nog zorgen dat ik ergens een keer thuis ben want morgen zal die wel niet komen (PostNL is bezorgtijd nog aan het berekenen) 😅

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

@Soofpieterse21 Excuses dat ik niet eerder kon reageren op jouw vraag. Ik was afgelopen vrijdag niet aanwezig, vanwege mijn weekenddienst vandaag. Terugkomend op jouw vraag. Ik kreeg donderdag aan het einde van mijn dienst inderdaad een berichtje dat de informatie op de levertijden pagina opnieuw aangepast zou worden, omdat de eerdere informatie die ik had gekregen niet helemaal juist was. De getoonde levertijd wordt berekend vanaf de datum van de laatste update van deze pagina.

@Ruud001 Probleem met de status order pagina is bekend. Helaas nog niet opgelost. Als er een update is, dan zal ik dat hier vermelden.

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Cecilia  bedankt voor je berichtje terug. Ik heb nu inderdaad ook een sms met de verwachte levering in week 43. Dus nog even 2 weekjes geduld hebben en wellicht heb ik eerder nog wat geluk! 🍀 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21  ik hoop het ook voor je😁 ben benieuwd wanneer de mijne komt heb wel track en trace maar ze hebben het pakketje nog nier overgedragen aan PostNL

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Voor de mensen die afgelopen week aan het eind van de week (dus niet op dinsdag)  hun T&T hebben gekregen, wanneer is de telefoon bezorgd? IK kreeg de SMS van week 43 maar dat hele weekend ben ik in het buitenland 😞

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@spijkermenno Zaterdag avond t&t, toestel komt vandaag hopelijk bezorgt de bezorger bij de overburen zoals ik netjes op een briefje heb aangegeven 🤞

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Spannend!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Verder zitten er hier nog een aantal in de wacht. Nog zo'n 3 weken aldus de SMS. Altijd stille hoop dat het eerderr wordt...

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Zal eerder later dan eerder worden gok ik zo haha

OkanAT

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Die van mij zou in week 43 geleverd worden, maar vorige week sms gekregen dat dit week 42 (deze week) wordt. Iphone 15 pro 256 GB Natural Titanium besteld op 22 sept ordernumer 43112xxxx

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Geluk dan! Wanneer had je de SMS van week 43 gekregen?

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Helaas PostNL wilde niet bij de overburen bezorgen... Nu komt het morgen bij een pakketpunt in het dorp. Even geduld dus nog voor mij😅

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Soofpieterse21 zie het bericht van Okan. 
En wij die eerder bestellen krijgen het later? 🥹

 

lekker geloofwaardig dat Vodafone.. 

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@MelvinnL  volgens mij heeft hij de pro en wij de pro max toch?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic