RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 Daar wordt je toch niet goed van...🤦‍♂️ Informatie van die medewerker klopt dus van geen kant... Kan alleen maar betekenen dat de geplande levering morgen waarschijnlijk niet komt...

 

Maargoed we gaan het morgen zien of we een t&t krijgen...

 

@Cecilia waarom veranderd die informatie de hele tijd en is het niet consistent?

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  voor mij zou het betekenen begin november 😅🙃

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Nou, lekker duidelijk weer. Is toch ongelofelijk. Lekker bezig Vodafone. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Dus vanaf eergisteren, nu nog 4-6 weken!!!!🤪😤

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Zijn de fabrieken van Apple stilgevallen of zo? Of heeft Apple de plank flink misgeslagen dit jaar? Zo ziet het er wel naar uit. 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Er liggen honderdduizenden iphones 15 pro max klaar zonder cameralenzen... Daar zit de grootste vertraging in.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 Uitgaande van het slechtste scenario zou dat voor mij ook 7 november betekenen... Misschien toch maar bestelling wijzigen naar blauw... Die staat op 1-2 weken vanaf de 10e...

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  Begrijpelijk! Ik twijfel ook

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 Ik wacht morgenmiddag even af... Als dan niks komt aan communicatie ga ik de klantenservice weer bellen..

MKR1996

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik voel me echt gescamd qua levertijden als het nu weer qua verwachting 1,5 maand opschuift. @AleItalia laat maar weten wat ze zeggen, zag je ook al op twitch commenten. Wat n idioterie dit...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@MKR1996 ik ook... Tot nu toe 1 x positief verrast en nu weer negatief. Vandaag de andere bestelling binnengekregen terwijl dinsdag een sms kwam dat die gepland was voor eind volgende week😅 maar dit verhaal nu wordt ik wel erg chagrijnig van eerlijk gezegd...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Cecilia  kun je wellicht ook nog toelichting geven hoe jullie de volgorde bepalen?? Nu al 3 voorbeelden van mensen die hetzelfde toestel als ik hebben besteld maar dan 2 tot 4 dagen later en hem al wel hebben ontvangen en ik nog niets... 

 

Daarbij ook de vraag waar gisteren de klantenservice medewerker de informatie vandaan heeft dat alles tot en met de 19e morgen binnenkomt en verstuurd gaat worden.... Terwijl nu ineens de levertijd met 3 tot 4 weken opgeschoven is, zie ook mijn eerdere vraag vandaag. 

 

Graag ook de klacht noteren dat jullie communicatie volstrekt chaotisch, inconsistent en ronduit verwarrend is. Het enige wat we vragen als klanten is een beetje transparante communicatie. We snappen dat de leveringen van Apple zeer grillig zijn maar het kan toch echt niet zo moeilijk zijn om aan te geven hoeveel klanten welke variant besteld hebben, hoeveel daarvan uitgeleverd zijn en welke besteldatum daarbij hoort... Toen ik in 2014 bij Vodafone werkte konden we dat ook en toen zaten we midden in de chaos van de overgang naar nieuwe systemen wat dubbele chaos was.... als jullie nog steeds met ubuy en uhelp werken dan weet ik dat er rapportages makkelijk uit te draaien zijn... 

 

Duidelijke communicatie is zeker niet onmogelijk wees transparant over wat er verwacht binnen moet komen en wat er dan daadwerkelijk binnenkomt. 

 

Als dan blijkt dat het inderdaad pas november wordt voor onze pre orders er zijn is het in ieder geval makkelijker te accepteren voor ons.

 

Mochten jullie nog iemand zoeken om die rapportages door te spitten en er een degelijk overzicht van te maken dan mogen jullie uiteraard even contact opnemen😉

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ruud001  @Soofpieterse21  @MKR1996  volgens mij heb ik met bovenstaande klaagzang de essentie wel benoemd of niet😉 ben benieuwd of en zoja wat voor reactie ik ga krijgen😅

 

Wordt een aardige soap zo onderhand...

MKR1996

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@AleItalia Zeker! Nogal geirriteerd over het feit hoe "druk" men het heeft met customer service, efficient en duidelijk antwoord geven zal ze enorm veel werk besparen ipv alles door te sturen. "Voice of the customer" lijkt niks uit te maken in dit geval. Als er ook geen constructief antwoord terug komt op jouw post vanuit @Cecilia dan ga ik i.d. toekomst wel direct bestellen bij Apple. 😑 

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Iemand vandaag al iets vernomen?? 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

En voorlopig is het hier nog doodstil.... Tot volgende week dan maar weer.😀

Ik blijf positief, ooit hebben we allemaal de iPhone 15 pro max.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Maar ze zijn er wel...

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Soofpieterse21 nope nog niks....

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Cecilia  heb jij wellicht een verduidelijking? Afgelopen dinsdag vertelde je dat de levertijden vanaf de besteldatum zijn. Gister is deze informatie weer veranderd naar de laatste update datum. Ik snap het nu niet helemaal meer. Welke informatie moet je nu aanhouden? De informatie die jij ons gaf (die je intern besproken had) of de informatie die nu bij de levertijden pagina staat?

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ruud001 even wachten tot vanmiddag 16.00 nog... Van die andere bestelling kreeg ik pas in de middag rond 14.45 de mail met bevestiging contract en een uur later de t&t... Niet te snel opgeven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic