RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Las op ander forum, dat er deze week weer toestellen aan Vodafone worden geleverd…

Vol verwachting klopt ons hart…

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Ik las trouwens ergens dat je je bestelling moest goedkeuren. Ik ben overgestapt van Odido naar Vodafone, maar op het moment dat je het abonnement afsluit, ga je toch automatisch akkoord? Of moet ik dat ergens anders doen?

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Ruud001  Ik heb goede hoop dat onze toestellen deze week verzonden worden 😎

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Ilsjaa Dat hoop ik ook. Laat ff weten als je wat hoort van Vodafone...🤗

jessicapp

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hier het zelfde. Bij mijn bestelling staat er ook nog steeds wordt verwerkt. afgelopen vrijdag ook een sms gehad met dat ze mijn toestel zo snel mogelijk bezorgen en ik uiterlijk 27 september een sms krijg met informatie over de leverdatum. Ik mocht vorig jaar eigenlijk al een nieuw toestel maar koos er voor om geen nieuw toestel te nemen en alleen mijn abonnement te verlengen voor 1 jaar. Toen werd ik iedere week gebeld met of ik echt zeker weet dat ik er geen nieuw toestel bij wil hebben en met mooie acties en kortingen die ze mij konden aanbieden🤣 Nu heb ik een nieuw toestel besteld en weet je niet eens hoe en wat echt zwaar irritant

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

 De levertijden met wanneer je besteld hebt staat op de pagina van levertijden! 

IMG_2246.png

IMG_2247.png

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Dat ziet er niet zo best uit voor mij dan. 😡

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Zal dat dan de levertijden zijn vanaf vandaag de dag dag die lijst is ge-update of vanaf de bestel datum? Aaahhhh🤞🏻 hoop niet dat we dan uiterlijk morgen dit zelfde nieuws krijgen per SMS wat vandaag online is gezet….. dat zou een domper zijn

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Ruud001  Welk toestel heb jij besteld?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Ilsjaa Als ik het zo zie, was jij aardig op tijd met bestellen. Dus dat komt vast goed morgen. 😉 Bij mij duurde het langer omdat alles de hele tijd vast liep. En die 1Tb zal wel niet zo veel worden geproduceerd. Maar goed we blijven optimistisch. 

jessicapp

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

voor mij ook niet 😪

jessicapp

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ik krijg net een sms met dat ze helaas mijn iphone niet meteen kunnen bezorgen.. echt balen.

Tiineke1990

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hopelijk tellen de weken vanaf de dag dat de bestelling is gedaan. 🤞🏼 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Ilsjaa  De Pro Max Natural Titanium 1TB. Levertijd 2-3 weken. 😢

Tiineke1990

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Krijg je dezelfde sms als vorige week? Of wel met een indicatie van de levertijd?

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Tiineke1990 pffff ja dat hoop ik ook!!

@Ruud001 nou heel vroeg was ik niet helaas kwam ik er niet snel door… 14:38 pas!  We krijgen in ieder geval wel een top toestel!!

jessicapp

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

een soort van hetzelfde. geen indicatie van de levertijd maar je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. ze zeggen alleen "Je hoort snel weer van ons" 

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@jessicapp ah die heb ik 18 September gehad. 

RobLammerts
topicstarter
Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Wederom triest gedoe. 't/m 15 sept' en 'vanaf 15 sept.' ... ja hoor. Zorg voor een duidelijke communicatie, tis toch ongelooflijk 

Tiineke1990

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ja, ik ook! Ik had gehoopt dat de volgende sms meer duidelijkheid zou geven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic