RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ilsjaa dan is het gewoon weg slecht van Vodafone🤦‍♂️

MKR1996

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Iemand toevallig black titanium besteld Pro max (256gb)? ( zelf 15 sept besteld rond 20:00). Zou binnen 3-4 weken geleverd worden, nu verschoven naar 4-6 weken... Kreeg ook van de klantenservice vandaag te horen als je niet aanwezig bent om je telefoon te ontvangen gaat hij retour en word je order geannuleerd. Mooie dingen!

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@MKR1996 Halfbakken antwoord weer van Vodafone het staat nota bene duidelijk op de website hoe dat werkt:

Nieuwe klanten moeten een afspraak inplannen met Dynalogic dus dat doe je echt op afspraak als je dan niet thuis bent wordt het inderdaad geannuleerd maar daar ben je dan ook zelf bij... Bovendien als er iets tussenkomt kan je ook de afspraak wijzigen...

 

Verlengende klanten gaat via PostNL: als je niet thuis bent gaat het naar een pakketpunt... Als je dan niet binnen een week je pakketje ophaalt gaat het retour en wordt je order geannuleerd inderdaad. Dit is overigens gewoon het standaard beleid van PostNL...

 

 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Iemand vandaag overigens nog een echte verzendbevestiging gehad? Dus niet het smsje met levering einde week x?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Hier helemaal niets gehoord. Dus er is nog hoop. 😂🤪

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Geen nieuws is goed nieuws is ook een manier van denken inderdaad🤣

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Goedemorgen allen. Heeft er iemand nog bericht gekregen vandaag? Of vannacht?  Hier alles rustig. 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Goedemorgen, geen berichten verder maar die komen meestal in de middag. Dus 🤞 voor vandaag..

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Nope geen bericht gehad. Heb ff zitten rekenen met die leveringstijden en zou betekenen dat ik uiterlijk zaterdag 14 oktober 2023 (16 September + 28 dagen)  mn iPhone moet ontvangen. 


Durf bijna te wedden dat dit niet t geval gaat zijn maar we zullen het meemaken...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Welke had je besteld?

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

15 Pro Max Natural 256Gb

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ja ik ook, maar dan de 15e om 19.45 (bevestiging). Dus we zouden hem allebei deze week moeten krijgen...

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Jai k had hem de 15e om 14:30 besteld, die werd alleen savonds door VF gecanceld. Dus dag erna opnieuw moeten bestellen en weer achter in t lijstje gezet. 🤡

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ouch... nou achteraf gezien had het dus niks uitgemaakt want ik geloof dat slechts enkele gelukkigen die om 14.01 besteld hebben op de 22e hun bestelling hebben gekregen...

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Goedemorgen. 

ik heb mijn bestelling geplaatst op vrijdag 15 september om 14:36. Nadat ik eindelijk toegang had tot een werkende website.. dramatisch.. uiteindelijk heb ik pas om 17:00 een besteloverzicht ontvangen via de mail voor mijn bestelling. Het betreft ordernummer 42995xxx iPhone 15 PM 256 GB NT

 

het blijkt dus dat er een flinke vertraging was met het daadwerkelijk verlengen en het ontvangen van de bevestiging. Klein beetje spijtig, maar daardoor wel wat verder in de wachtrij. Sinds 28 september geen bericht meer gehad. Ben benieuwd wanneer er een bericht gaat komen. 

mijn broertje heeft na twee keer een afgewezen bestelling op 15 september en 16 september.  Zijn iphone 15 PM 256 GB blue een verwachte levering ontvangen. De levering zal plaatsvinden in eind week 42. Zijn bestelling is geplaatst op 18 september en deze is wel goed doorgekomen. Het grappige was, dat er helemaal niks fout was aan zijn bestelling, maar door een cancelling van het systeem, wel zijn plek kwijt was van 14:30. Contact op nemen vanwege het missen van een ID terwijl hij vorige jaar nog zijn Id heeft laten scannen in de winkel.. knudde knudde. Vervolgens van afdeling naar afdeling verwezen tijdens het telefoneren waarna zij zelf een verlening hebben toegevoegd telefonisch.. 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Als het overzicht en de informatie van Vodafone klopt... dan krijg je deze week bericht dat je je telefoon zou moeten krijgen. De blauwe was inderdaad iets beter leverbaar. Even afwachten deze week nog...

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Inderdaad als als.. god mag het weten. 
Vriendin had hem via odido besteld om 14:05. Die heeft hem al bijna 2 weken. Geduld is een schone zaak. Ik wens iedereen het beste toe met een spoedige levering. 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik geef ze deze week nog het voordeel van de twijfel... 😉

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Als jullie nou allemaal annuleren dan ben ik misschien eerder aan de beurt 😜 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

 zojuist bericht mogen ontvangen van vodafone met de volgende mededeling: 

IMG_8065.png

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic