RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Energieboy Klopt ieder jaar is dat zo. Alleen dit jaar werkt de status bestelling pagina van Vodafone niet. Je kunt dus niets nakijken om te zien hoe het er voor staat. Alleen in de service pagina met een lijstje van al je bestellingen, kun je zien dat hij erin staat. Aanklikken heeft geen zin. Die werkt niet. Dus dat is niet handig. 

Tot op heden nog niet verder gezien of gehoord van Vodafone, of er wel of niet gelverd gaat worden... 

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Maar als mensen een bericht hebben gehad dat ze hem morgen ontvangen, dan kan de rest van de mensen toch een bericht krijgen dat ze NIET bij de eerste levering zitten? Standaard communicatie lijkt me. 

RobLammerts
topicstarter
Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Idd, blijkbaar te veel gevraagd van Vodafone

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Nee hoor, je krijgt wel een bericht als je het toestel NIET direct krijgt. Waarschijnlijk volgende week weer zo'n bericht. Net zolang tot je het toestel wel hebt.

jz123

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Die SMS is theoretisch maandag al verzonden.

 

Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium bezorgen. Dit gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen! Je hoort snel weer van ons en tevens vind je op vodafone.nl/levertijd altijd de actuele levertijden.

 

Waarschijnlijk werkt dynalogics per order af en zet hem gereed, wat teruggekoppelt wordt naar vodafone / status.

Inplaats van toekennen wat er is geleverd door apple aan orders en dan pas verwerken. Want dan als ze het niet redden, om op tijd de deur uit te krijgen of een deel van de levering niet in orde is, dat ze niet nog een mail moeten sturen van, oh toch niet.

 

Daarom eigenlijk vanuitgaan geen bericht is niet de eerste levering. Krijg je toch track & trace is het mooi meegenomen.

 

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Nou ik heb dat bericht ook nog niet gehad 😂

Fabyelle

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ik heb besteld de pro natural 128gb

Fabyelle

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dit bericht kreeg ik ook en toch vanmorgen mail met t&t

Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

om welke 15 gaat het dan?

 

PJGerritsen

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

i15 Blue 128GB, wel contract vanmorgen, bij service staat verzonden, nog geen mail met T&T

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Ik denk dat het wel goed komt. T&T komt wel. 
Succes. 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Vodafone... Wanneer wordt de status pagina hersteld???

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

@Ruud001 de statuspagina werkt alleen niet bij de iphone, mijn oude bestellingen kan ik wel gewoon zien. Geen idee of dit expres is of dat het echt 'kapot' is.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Klopt. Maar dat is toch ook vreemd. Er speelt wel iets hier bij Vodafone... En of dat nou alleen de nieuwe iPhone 15 is?

RobLammerts
topicstarter
Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

“iPhone 15-bericht! Wat leuk dat je een iPhone 15 hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 27 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum. Groet, Vodafone“

 

Ja man, en dat terwijl er direct is besteld? Gaat iets gruwelijk mis daar 🤣

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Ik krijg dat SMSje nu ook, zal afwachten worden. Wel schaamte dat niemand kan reageren over die statuspagina. Wordt volop genergeerd hier.

Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

We kunnen op afstand horen hoe daar bij Vodafone het hele weekend wordt gezwoegd om maandag de juiste sms'jes te versturen met datum van levering. 😉  Ik benijd de verantwoordelijken niet, wat een stress!

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

IMG_2226.png

Momenteel staat er bij de iPhone 15 pro Max dat er een levertijd is van 3-4 weken

RobLammerts
topicstarter
Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Hahah wat een grap. Ze zorgen er maar voor dat ik ‘m van de week krijg. Was er enorm vroeg bij. Lulkoek antwoorden van de chat kan ik ook niks mee, zal van de week al een T&T krijgen… 3x raden, niks 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Het blijft afwachten of Vodafone deze week toestellen krijgt. Het is overal een chaos als ik dat lees op de diverse forums. 27 September horen weten we meer. Hoop ik. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic