RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

843 Reacties 843
LG36

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

zojuist contract opgestuurd gekregen! 15 PM 256GB ZWART… nu wachten op een t&t 🙂

Mnnie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hier ook vanmiddag binnen gehad, zag wel dat de abonnementsprijzen lager zijn nu 🥹 maar om te wijzigen moet ik annuleren, terugsturen en opnieuw een order plaatsen 😵

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Dan zit ik er helaas net beide toestellen weer niet tussen... Ondanks dat 1 vd 2 op leverbaar staat... Zijn ook 2 losse orders op 2 andere datums

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

@AleItalia het kan nog hé! we hebben nog hoop tot 20:00 vanavond.

LJ3

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

ik krijg zojuist ook het contract binnen pro max 256 zwart (1 van de 2 bestelde) ben benieuwd of er een T&T komt en of de tweede ook nog binnen komt.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Mooi dat er wat uitgeleverd wordt... Veel plezier allen. Wij wachten nog even...🙄

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik heb de hoop al lang laten varen. Ga voorzichtig eens oriënteren naar de mogelijkheden buiten Vodafone.

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Ik had net even contact met Vodafone. De tijd waarop ik mijn bevestiging kreeg en de tijd in hun systeem klopt niet. Ik kreeg de mail om 14:33, maar is pas bij hun goed binnen gekomen om 16:55. Ik wacht dus nog even rustig af

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

blijf het wel gek vinden dat medewerkers nog steeds beweren dat ze niet weten wanneer er nieuwe toestellen binnen komen. heb van de week van een medewerker namelijk de informatie gekregen dat er elke dinsdag en donderdag nieuwe toestellen binnen komen.

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Wat fijn om te zien dat het toestel die ik wil nu in ieder geval word uitgeleverd! Ik krijg weer een beetje hoop 😄

 

veel plezier ermee!

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Op Tweakers had iemans het over 1 keer per week bij Vodafone.... Dus er is geen peil te trekken oo de informatie van de medewerkers. Ze zeggen denk ik gewoon maar wat om van iedereen af te komen lijkt het wel...

LJ3

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Track&Trace is nu ook binnen.

 

Het grappige is dat deze is voor de bestelling die ik via de klantenservice heb gedaan om 1435 op de 15e, terwijl de order die ik online gedaan heb een ruim kwartier eerder nog niet aan de beurt is schijnbaar. 

 

Ik ben vooralsnog blij met de t&t.

Sertez

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

IMG_0141.jpeg

Ziet er erg gelikt uit. Nog even geduld mensen. Het is het wachten waard. 

LG36

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ook ik heb mijn t&t binnen;) 14:33 besteld 15PM 256GB ZWART

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Mijn geduld wordt echt gigantisch op de proef gesteld😅 veel plezier ermee voor degenen die wel meer geluk hebben

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

@AleItalia same laten we duimen voor morgen 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Damian1998  Nieuwe vracht komt - als die komt - pas dinsdag weer helaas🤦‍♂️ tenminste als de info van de medewerkers klopt dat er op dinsdag en donderdag geleverd wordt

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

ja maar goed, de informatie van vodafone is wel vaker anders gelopen dan dat ze zeggen 🙄

 

@Cecilia welke dagen komen er vracht?

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Damian1998laat ik je het wachten op antwoord besparen: 'er komt vracht wanneer Apple beslist dat er vracht komt. Er is geen inzicht in wanneer de nieuwe vracht komt'

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

zeer dom eigenlijk van apple. lijkt mij juist dat je tevreden klanten wilt 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic