Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
De enige vraag die er momenteel toe doet! Dank hiervoor. Alle andere vragen zijn vooralsnog gestoeld zijn op aannames. Ze worden meer en meer gevoed door frustratie, lees ik. De levertijden pagina rammelt en laat alle deuren open voor speculaties @Cecilia
Aan de andere kant... KPN heeft niet eens een pagina met levertijden... Maargoed die leveren wel wat uit.
helaas nog even heel veel geduld hebben..
Nou de pagina is geupdate en iedereen die een 265 titanium Pro Max heeft besteld is genaaid want de leverign is van 2-3 weken naar 4-6 weken gegaan. Chapeau vodafone.
fantastische communicatie weer van vodafone! zit erover na te denken om te annuleren en maar naar een andere provider te gaan 🙄
@Damian1998 Je hebt helemaal gelijk, dan weet je zeker dat je je bestelde iPhone niet krijgt. En dan is er voor iemand anders weer 1 over. Ik zie een win win situatie. Ik zeg DOEN! 😂
Zo te merken heeft Vodafone niks binnen gekregen🤣
@Soofpieterse21 zijn dat de aantal weken vanaf nu geteld, ik neem aan van wel?
raar dat de 512GB wel beschikbaar is
@Marcello__1984 dat is niet helemaal duidelijk! Ik heb hier meerdere dingen voorbij horen komen.
4 medewerkers gesproken 3 geven aan levertijd vanaf update datum. Dus voor nu eerste helft november.... Zal vermoedelijk nog wel verder oplopen.
Zo jammer van alle negativiteit hierover. Je hebt een iPhone besteld en de levering duurt wat langer. Poe poe wat een drama. Zo blijft hij in ieder geval langer nieuw en loopt je garantie langer door. Zie de positieve dingen van het leven en laat het niet afhangen van een telefoontje. En NEE de communicatie van Vodafone is niet goed te praten, maar we zijn echt niet de enige en het leven gaat gewoon door. Voor ieder een hele fijne dag gewenst, dat je er volop van mag genieten.
@Marcello__1984 nee bedankt.
De frustratie zit hem bij veel mensen ook in het feit dat andere providers inmiddels wel al wat uitleveren maar dat je nergens op internet leest dat mensen met een order bij VF al iets hebben gekregen... De levertijd bij mobiel.nl, Belsimpel, Mediamarkt, Coolblue etc begint nu juist terug te lopen...
net gebeld met de klantenservice maar er word letterlijk aan de telefoon het volgende gezegd “medewerker zeggen letterlijk net aan de telefoon vanaf de 15e staat er 2 tot 3 weken levertijd. maar op de website staat 4 tot 6 weken levertijd vanaf de 15e besteld
het vreemde is dat als je nu een nieuwe bestelling doet de levertijd bij de meeste ook 6 weken is , dus dan is het wel vreemd dat telefoons die 2,5 week geleden besteld zijn ook een levertijd hebben van max 6 weken.
@Ruud001 en meelezers!
Na jouw berichtje deze ochtend heb ik intern aangegeven dat de informatie op de levertijden pagina voor verwarring zorgt. Er is zonet een nieuwe aanpassing doorgevoerd.
@Cecilia dan klopt jet alsnog niet.. mij werd aan de telefoon namelijk verteld net dat de 2 tot 3 weken wel geldt voor mensen die de iphone pro max hebben besteld op 15 september
@Damian1998 De levertijd die nu staat aangegeven is een indicatie van de levertijd vanaf vandaag. Dus als voorbeeld: Apple iPhone 15 Pro Max 512GB White Titanium. Heb je deze voor 3 oktober besteld? Dan is er vanaf vandaag een verwachtte levertijd binnen 1 tot 2 weken.
Uiteraard wordt iedereen nog per SMS op de hoogte gehouden van de levering van zijn/haar toestel. Die informatie is uiteraard leidend.
Wel vreemd dat mensen die gepre-ordered hebben dus nu dezelfde indicatie hebben als mensen die gisteren hebben besteld. Ik mag aannnemen dat een deel van de mensen die de 15e besteld heeft zijn pro max al heeft en dat niet iedereen nog 4-6 weken hoeft te wachten. Tenzij jullie aan kunnen geven dat een bepaalde variant dus helemaal niet binnen is gekomen en de komende 2 weken ook niet binnen gaat komen want dat is hoe ik het nu interpreteer... Dus wees dan duidelijk met de data over wat er überhaupt binnenkomt. Dan kan iedereen een betere inschatting maken hoelang het nog duurt...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.