RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Reacties
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @Ruud001 
Dat kan kloppen. De Status Order pagina is onbereikbaar en hiervoor staat een ticket open zoals eerder aangegeven. Hier valt dus ook inzage in je oude bestellingen onder. 

Wat betreft je bestelling. Deze is geplaatst op 15 september en hierbij is gekozen voor de iPhone 15 Pro Max 1 TB Natural Titanium. De getoonde levertijd wordt berekend vanaf de datum van de laatste update van deze pagina, in dit geval 17 oktober. Vanaf deze datum wordt de levering voor dit toestel binnen 3 tot 4 weken verwacht.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Cecilia Dankjewel voor je antwoord. Wordt er natuurlijk niet echt blij van, maar daar kan jij ook niets aan doen. Fijn weekend allen!

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Cecilia  ik had nog een ander vraagje. Ik belde net met de klantenservice, maar de mevrouw aan de telefoon kon ik eigenlijk niet goed verstaan. Vandaar dat ik het hier nogmaals vraag. Gister kreeg ik de sms dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd, maar er is nog geen datum gezegd. Van mijn oude provider kreeg ik de mededeling dat ik per 19-11-2023 overga. Nu heb ik bij mijn abonnement een nieuwe iphone 15 pro max naturel titanium 256GB besteld. De mevrouw van de klantenservice zei wel dat mijn order niet meer op back-order staat, maar ik verstond niet goed waarop de order wel staat. Betekend het dan dat ik wel de telefoon binnenkort ontvang of is dat dan pas rond 19-11-2023? 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

@Soofpieterse21 Yes, ik zie dat de eerstmogelijke porteerdatum 19 november 2023 is. De bestelling is inderdaad geen 'back-order' meer. Dat is goed nieuws, want dat betekent dat de bestelling doorloopt en levering van het toestel snel volgt. Deze ontvang je dus binnenkort met de Vodafone simkaart. Je zal hier dus spoedig een SMS over ontvangen.  Het abonnement zelf start uiteraard pas zodra je nummer bij Vodafone is. Op de porteerdatum wissel je de simkaartjes om. Tot die tijd maak je nog gebruik van de diensten van je huidige provider.

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Cecilia  Bedankt voor je snelle antwoord terug. Dat is nog eens mooi nieuws zo vlak voor het weekend 🙂 Ik zal dan op de 19de november het kaartje wisselen. Alvast een goed weekend gewenst!

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Inmiddels contract en track & trace binnen 💪🏼

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 gefeliciteerd en welkom bij de exclusieve club van 15 pro max eigenaren😁

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Levering met dyna Logic ging heel soepel en makkelijk! iPhone inmiddels in gebruik en heel tevreden. Iedereen veel succes met wachten en hij is het echt waard 🤩

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Soofpieterse21 Veel plezier ermee. 👍🏻

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Ruud001  thanks!! 🙂 Hopelijk komt die van jou ook een week eerder! 🍀

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 fijn dat alles goed gegaan is 😁 Fijne telefoon he?😁

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Mijn 14 pro Max is ook nog een fijn toestel. 😂😉

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  Echt een upgrade van 13 pro Max en naar 15 pro Max. Was gister nog in de Apple Store in Den Haag en ben blij dat ik toch voor de naturel ben gegaan 🙂 als was de blauwe inderdaad ook mooi! 

@Ruud001  hopelijk krijg je volgende week ook het verlossende sms’je en mailtje!! 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 ik heb geüpgrade van de 14pro naar 15 pro max vooral batterij valt me op😅

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@AleItalia Dat lijkt me logisch. De accu van de Pro Max is aanzienlijk groter dan de normale pro. Dat is voor mij een van de reden dat ik voor de Max modellen ga. 
Goedemorgen. Een nieuwe week met nieuwe kansen…. 🍀

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ruud001 I know maar het is ook gewoon exponentieel beter. De pro moest om 13.00 al aan de lader. De pro max is sinds vanmorgen half 5 vrijwel continu aan en staat nog op 75% nu...

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Leveringsdag...... 😄 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Echt waar?????

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Bij VF wel, dinsdags toch? 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@spijkermenno Klopt, maar ik had de indruk dat jij bericht had gekregen.😂

Ik ben aan het duimen draaien, al weet ik natuurlijk dat ik (helaas) nog een paar weken zal moeten wachten...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic