RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Reacties
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Woeehoeee! Een stap verder

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@MelvinnL  Onze ordernummers zaten dicht bij elkaar en dezelfde telefoon! Hopelijk krijg ik ook snel mijn contract 🍀

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 uit ervaring weet ik dat dan je order nu officieel in verwerking is. Ik denk dat je snel je contract krijgt. Mogelijk kort daarna al je track en trace. Grote kans dat jullie iPhones zaterdag of maandag geleverd worden. Houd er bij nieuwe abonnementen wel rekening mee dat je te maken krijgt met Dynalogic en dat een afspraak maken met hun mogelijk een paar dagen langer kan duren....

 

Pro tip: Dynalogic staat erom bekend niet erg geduldig te zijn. Houd je voordeur in de gaten en zorg dat je alles klaar hebt liggen want ze zijn sneller weg dan de gemiddelde PostNL bezorger😅 ja ook hiermee heb ik ervaring helaas....

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  Ik ben heel erg benieuwd!! Ik woon alleen in een appartementencomplex en hij moet dus naar de 2de komen 😂😅 hopelijk gaat dat goed 🙊

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Bij mij gaat het om een verlenging. Ben benieuwd wanneer de T&T komt

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  Weet jij of die dan toevallig ook op een ander adres kan bezorgen? Dan ga ik wel een dagje bij m’n ouders thuis zitten 😂

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Morgen tussen 13:00 en 16:00! Het wordt officieel. Wat ik wel komisch vind is dat de afzender Dynalogic is

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Proficiat. Dat ziet er goed uit. Hier nogsteeds radiostilte. 😝

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hopelijk voor jou ook minimaal een weekje eerder!

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@MelvinnL Dynalogic is de partij waar Vodafone zijn voorraadbeheer aan heeft uitbesteedt... Is al jaren zo. Dynalogic verstuurt gewoon met PostNL (bij verlengingen). Ze doen -helaas- ook de reparaties van praktisc elk smartphone merk in Nederland voor alle partijen (Dynafix). Als dozenschuiver is er weinig aan te merken op Dynalogic. Maar als je dacht dat de Vodafone klantenservice slecht is... Dan hoop ik voor je dat je ze nooit hoeft te bellen...

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ruud001  tja je hebt gewoon een moeilijke bestelling🤣  

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 Volgens mij niet... Dan moet je maar goed uit 't raam kijken of gewoon buiten bivakkeren... Kan er ook wel bij na zo'n lange wachttijd hahaha🤣 hoop wel dat hun tijdvakken inmiddels wat korter zijn.... Jaren geleden kreeg ik een tijdvak tussen 10.00 en 18.00. Kwamen toen uiteindelijk om 21.30🤦‍♂️

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  Dan hoop ik dat ik ergens extra informatie kan toevoegen hoe je bij het appartement komt en anders gezellig met m’n laptop in de hal beneden zitten 😅😅

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@AleItalia Ik weet het. Lest best, zullen we maar zeggen. 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ruud001  er moet altijd iemand zijn die weer van de norm afwijkt🤣 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21  geen idee maar komt vast goed😁😉

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Vandaag nog mensen bericht/levering gehad? Mijn staat voor eind volgende week ingepland als t goed is 

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Tuurlijk niet. Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld . Lang leve Vodafone! 
Oh ja, wordt de Apple Watch al ondersteund? Duurt ook al een eeuwigheid. 
HELP!😂

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Ruud001 Als je straks je telefoon hebt en de Apple Watch 4/5G wordt ondersteund dan heb je in ieder geval het geduld van een boeddhistische monnik opgebouwd... Vanaf dat moment duurt niets meer te lang hahaha

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Cecilia Hoi Cecilia, sinds de aanpassing aan de bestelling status pagina, kan ik de oude bestellingen ook niet meer inzien. Wordt dat ook nog opgelost? En kun je mij eventueel een update geven over de lopende bestelling??? Alvast bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic