Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
Hi iedereen!
Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.
Onze excuses voor het ongemak!
Scherp scherp 😵💫
ik spijtig genoeg niet meer zo scherp haha
@MelvinnL geen probleem! Ik hoop gewoon dat hij sneller komt en anders is einde week 43 al volgende week 🍀
Ik duim voor jullie😁👍
Ik heb zojuist het contract toegestuurd gekregen, dus misschien later de T&T?
@LJ3 Waarschijnlijk vanavond of morgenochtend 👍 als het vanavond is krijg je je telefoon waarschijnlijk morgen al.
Mijn broertje heeft om 19:00 een e-mail gehad van vodafone dat het toestel komt, via de sms een track & trace.
gaat om de iPhone 15 pro max blue 256 gb besteld op 18 september. Levering was gepland voor eind week 42 i.p.v. begin.
Die blauwe is inderdaad beter leverbaar. Vrijdagmiddag natural titanium omgezet naar Blue die nacht contract en zaterdag avond track en trace. Helaas moest ik naar kantoor vandaag en waren de overburen niet thuis dus morgen gaat ie naar pakket punt. Ik had besteld op 15 september maar als je wisselt van toestel in je order blijft je wachtrij plek behouden gelukkig😁
Enn vandaag wachten we weer de leveringspagina update af 🤞
Ja, you never know...
goedemorgen! zijn er al meer gelukkige inmiddels met de iphone 15?
nope
@Damian1998 ik ga vandaag op tijd weg van kantoor om langs het Postnl punt te gaan om hem op te halen. Heb zelf ook de kleur geswitcht en kreeg toen meteen diezelfde nacht het contract😁
De update laat lang op zich wachten vandaag 😅
Iemand die al iets heeft ontvangen m.b.t. levering eind week 42 (deze week dus)?
@Soofpieterse21 Geen idee hoelaat die afgelopen weken was...
@AleItalia oh kijk wat top! ja bij mij heeft dat inderdaad ook geholpen! ben nu al ruim en weekje eigenaar van de 15 pro max, en ben er mega blij mee!
Nog steeds geen update......
De nieuwste update voor de pro Max! Voor de NT 256GB is er niks veranderd… 😅
Net per mail, contract toegestuurd gekregen voor 256GB BT Pro Max. Nu afwachten op de T&T en dan verlaat ik jullie op deze community broeders. It's been a pleasure 😂
@Soofpieterse21 ben wel net op tijd geswitched naar de blauwe zo te zien... Die levertijd is weer verdubbeld. Heb hem inmiddels wel in huis vandaag😁
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.