@Cecilia kun je wellicht ook nog toelichting geven hoe jullie de volgorde bepalen?? Nu al 3 voorbeelden van mensen die hetzelfde toestel als ik hebben besteld maar dan 2 tot 4 dagen later en hem al wel hebben ontvangen en ik nog niets...
Daarbij ook de vraag waar gisteren de klantenservice medewerker de informatie vandaan heeft dat alles tot en met de 19e morgen binnenkomt en verstuurd gaat worden.... Terwijl nu ineens de levertijd met 3 tot 4 weken opgeschoven is, zie ook mijn eerdere vraag vandaag.
Graag ook de klacht noteren dat jullie communicatie volstrekt chaotisch, inconsistent en ronduit verwarrend is. Het enige wat we vragen als klanten is een beetje transparante communicatie. We snappen dat de leveringen van Apple zeer grillig zijn maar het kan toch echt niet zo moeilijk zijn om aan te geven hoeveel klanten welke variant besteld hebben, hoeveel daarvan uitgeleverd zijn en welke besteldatum daarbij hoort... Toen ik in 2014 bij Vodafone werkte konden we dat ook en toen zaten we midden in de chaos van de overgang naar nieuwe systemen wat dubbele chaos was.... als jullie nog steeds met ubuy en uhelp werken dan weet ik dat er rapportages makkelijk uit te draaien zijn...
Duidelijke communicatie is zeker niet onmogelijk wees transparant over wat er verwacht binnen moet komen en wat er dan daadwerkelijk binnenkomt.
Als dan blijkt dat het inderdaad pas november wordt voor onze pre orders er zijn is het in ieder geval makkelijker te accepteren voor ons.
Mochten jullie nog iemand zoeken om die rapportages door te spitten en er een degelijk overzicht van te maken dan mogen jullie uiteraard even contact opnemen😉