Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
Hi iedereen!
Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.
Onze excuses voor het ongemak!
oh **bleep** ik heb nog geen t&t ontvangen :(((
@Ilsjaa hoeveel tijd zat er tussen contract en T&T
@Soofpieterse21 op Tweakers iemand bij vf die dezelfde telefoon als ons op de 18e heeft besteld rn t&t heeft gekregen...
hij geeft nu aan dat die verstuurd moet zijn maar ik heb nog helemaal geen t&t ontvangen! krijg je die via de mail?
@AleItalia Hoe dan… 😞
@Soofpieterse21 Geen idee ik ga vanavond even bellen heb ik nu geen tijd voor...
@AleItalia Nee hoor. Hier nog steeds niets. 😢
@Ilsjaa en de andere gelukkigen. Wat kan ik zeggen. Gefeliciteerd 🥳 Het was gezellig. Ik blijf nog even.
ik blijf ook nog hangen @Ruud001 voor de gezelligheid
@Ruud001 Dank je wel! Totaal niet verwacht aangezien de levertijd gisteren weer met 2 weken werd verlengt. Volgens mij bouwen ze het ruim in. Of zal m’n telefoontje toch geholpen hebben? Nee geloof ik niet…
Ik zal jullie nog missen 🥹
@Ilsjaa Heel veel plezier ermee. Het is je gegund. Misschien hielp het dat je boos was gisteren. 😂
Niks weerhoudt je ervan nog te blijven he🤣 misschien moeten we een nieuw topic openen om onze ervaringen uitgebreid te bespreken na dit alles. Ik proef her en der dat een therapeutische steungroep wel nodig is om al deze luxe trauma's te verwerken😜🤣
Eens!
frustratie puntje komt die! klantenservice beweert nu via twitter dat ik nog even moet wachten. maar vervolgens krijg ik wel het nieuwe contract alvast. hier zit totaal geen logica in…
medewerker bij de klantenservice zegt dat ik mega veel geluk heb, omdat ik gisteren besteld heb en nu al verzonden is
't is druk bij de klantenservice... Sta al 35 minuten in de wacht🤣 hopelijk werken ze de wachtrij wel nog even af
Pffff nog steeds geen T&T
@Ruud001 @Soofpieterse21 eindelijk medewerker te pakken gehad hij zat vanaf 18.00 alleen 🤣 maar ik heb nieuws:
Alle telefonische en online bestellingen die geplaatst zijn voor de Pro Max Natural Titanium op 15-16-17-18-19 September vallen onder de zelfde batch in de wachtrij, er zijn er enkele gisteren binnengekomen die vandaag zijn verstuurd maar de bulk komt vrijdag ochtend binnen, mensen die op de genoemde datums besteld hebben kunnen zaterdag of maandag het toestel verwachten aldus deze meneer. Vodafone personeel krijgt dagelijks nu inzicht in de goederen ontvangst stromen. Dus 🤞 een hopelijk een mooi weekend met nieuwe telefoon voor iedereen😁
@AleItalia @Ruud001 dat is een hoopvol bericht! Heel hard duimen dat het gegund is voor het weekend 🍀🍀
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.