RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Reacties
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Wat denk je zelf hahaha🤣

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Oftewel nog een weekje wachten minimaal...

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

weekje extra langer wachten maakt niet uit... hoef ik de factuur ook pas later te betalen, dus ik bekijk het op de positieve manier.

Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes

Het is hier wederom erg stil. Dus waarschijnlijk weer een weekje erbij inderdaad.

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

vind het zo gek eigenlijk dat sommige mensen wel gewoon op de hoogte gehouden worden, en andere weer totaal niet..

Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes

Klopt hier nog niets gehoord, maar dat zal morgen wel gebeuren. Iets van helaas...

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

of de welbekende zin "sorry voor de vertraging" vergeet die niet 😉

Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes

Ja en dan erbij dat gaan we natuurlijk snel fixen

MKR1996

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Liever niet nog een week extra, erna ga ik op vakantie 😓... kunnen we niet gezamenlijk gevalletje misleidende reclame indienen? 🤔🤣

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Hier ook nog geen enkel bericht ontvangen! 🥹

Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes

@Ilsjaa Nog kwaad? 😤 Of berust je nu in het wachten. Net als wij. 😂😉

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Hahahah @Ruud001  het is inmiddels iets gezakt. Maar heb me wel even afgemeld voor de mailtjes op dit forum om er wat minder aan te worden herinnerd…. 

Ruud001

Raadgever
  • 901Posts
  • 1Oplossingen
  • 877Likes

We moeten elkaar maar een beetje half staan. Lot-genoten...😧
(Notificaties forum heb ik sowieso uit staan. )

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik denk dat dat wat deze week uitgeleverd wordt as vrijdag binnenkomt en verstuurd wordt... Dus als we vrijdag niks horen dan komt er weer een weekje bij helaas....

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Mijn bestelling heeft ook al 4 weken de status 'onbekend'.
Bij Vodafone al jaren een probleem. Je zou zeggen dat het simpel op te lossen is toch?

Om mezelf op de hoogte te houden, heb ik een tooltje gemaakt dat veranderingen in de bestelstatus detecteert en een melding naar mijn Discord stuurt haha, dan weet ik in ieder geval dat ik een melding krijg.

b7acf08095cf245d12efd5d77d7aa0fb.png

Hopelijk krijgen we allemaal snel duidelijkheid van Vodafone, want dit is een beetje bagger.

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Ik krijg zojuist mail van Vodafone met mijn contract!

spijkermenno

Stamgast
  • 88Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

Bijna levering dus! Kan je nog eens herhalen welke je wanneer hebt besteld 😜 Dan hoef ik niet terug te zoeken

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Ja denk je? @spijkermenno 


Vind dit wel apart wat in de mail staat:

Je nieuwe mobiele abonnement gaat in op 15-09-2023.

Vanaf deze datum maak je gebruik van de nieuwe bundels en begin je met betalen van de nieuwe abonnementskosten. We sturen je nog even een sms’je zodra je abonnement is omgezet.”


pre-order iPhone 15 pro Max 256GB black titanium. 

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik zou voor de zekerheid even bellen. Klinkt alsof je een geheel nieuw contract hebt gekregen ipv een verlenging 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

YES GOED NIEUWS! GISTEREN DE IPHONE BESTELD EN NU IS DIE VERZONDEN!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic