Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
Hi iedereen!
Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.
Onze excuses voor het ongemak!
Wat denk je zelf hahaha🤣
Oftewel nog een weekje wachten minimaal...
weekje extra langer wachten maakt niet uit... hoef ik de factuur ook pas later te betalen, dus ik bekijk het op de positieve manier.
Het is hier wederom erg stil. Dus waarschijnlijk weer een weekje erbij inderdaad.
vind het zo gek eigenlijk dat sommige mensen wel gewoon op de hoogte gehouden worden, en andere weer totaal niet..
Klopt hier nog niets gehoord, maar dat zal morgen wel gebeuren. Iets van helaas...
of de welbekende zin "sorry voor de vertraging" vergeet die niet 😉
Ja en dan erbij dat gaan we natuurlijk snel fixen
Liever niet nog een week extra, erna ga ik op vakantie 😓... kunnen we niet gezamenlijk gevalletje misleidende reclame indienen? 🤔🤣
Hier ook nog geen enkel bericht ontvangen! 🥹
@Ilsjaa Nog kwaad? 😤 Of berust je nu in het wachten. Net als wij. 😂😉
Hahahah @Ruud001 het is inmiddels iets gezakt. Maar heb me wel even afgemeld voor de mailtjes op dit forum om er wat minder aan te worden herinnerd….
We moeten elkaar maar een beetje half staan. Lot-genoten...😧
(Notificaties forum heb ik sowieso uit staan. )
Ik denk dat dat wat deze week uitgeleverd wordt as vrijdag binnenkomt en verstuurd wordt... Dus als we vrijdag niks horen dan komt er weer een weekje bij helaas....
Mijn bestelling heeft ook al 4 weken de status 'onbekend'.
Bij Vodafone al jaren een probleem. Je zou zeggen dat het simpel op te lossen is toch?
Om mezelf op de hoogte te houden, heb ik een tooltje gemaakt dat veranderingen in de bestelstatus detecteert en een melding naar mijn Discord stuurt haha, dan weet ik in ieder geval dat ik een melding krijg.
Hopelijk krijgen we allemaal snel duidelijkheid van Vodafone, want dit is een beetje bagger.
Ik krijg zojuist mail van Vodafone met mijn contract!
Bijna levering dus! Kan je nog eens herhalen welke je wanneer hebt besteld 😜 Dan hoef ik niet terug te zoeken
Ja denk je? @spijkermenno
Vind dit wel apart wat in de mail staat:
“Je nieuwe mobiele abonnement gaat in op 15-09-2023.
Vanaf deze datum maak je gebruik van de nieuwe bundels en begin je met betalen van de nieuwe abonnementskosten. We sturen je nog even een sms’je zodra je abonnement is omgezet.”
pre-order iPhone 15 pro Max 256GB black titanium.
Ik zou voor de zekerheid even bellen. Klinkt alsof je een geheel nieuw contract hebt gekregen ipv een verlenging
YES GOED NIEUWS! GISTEREN DE IPHONE BESTELD EN NU IS DIE VERZONDEN!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.