Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
Hi iedereen!
Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.
Onze excuses voor het ongemak!
En ook hier dat lieve sms’je van Vodafone 😭
Hoi @Cecilia, ik had nog een vraagje. Is de leverdatum van x aantal weken vanaf de 15de of de 22ste? Dit meer voor een beeld voor mezelf 🙂
De enige uitzondering hierop zijn de klanten die inmiddels hun bestelling hebben ontvangen. Zij ontvangen geen SMS meer
Zijn die er wel dan? 😂
@Ruud001 Om te janken hè 😂 vraag me af of ze dan die indicatie van 2-3 weken wel zeker weten. Want dan krijgen we hem volgende week! Wil me er nog niet teveel op gaan verheugen..
@Ilsjaa Mee eens. Volgens het lijstje dan toch echt volgende week. 2-3 weken. Dit is de tweede week.Of dinsdag opeens een nieuw lijstje met langere levertijden 😳.
Alvast een mooi weekend gewenst.
Heb mijne geannuleerd, net ergens anders 1 besteld en krijg m morgen binnen! Wat een grap dat Vodafone. Hoop dat iedereen annuleerd
waar heb je hem besteld?
Mobiel.nl
Huh vreemd, daar staat namelijk ook een wachtrij voor elk model van 1 week tm 6 weken.
Net contact opgenomen met mobiel.nl maar voor mij loont het niet. Verwachte levertijd van 3 weken voor mijn toestel met verlenging etc.
Ik heb helaas net nog een keer met Vodafone en daarna met global transport aan de lijn gehangen en mijn telefoon is nog nergens te bekennen. Bij Vodafone staat mijn order nog steeds op back order, dus vrees dat het allemaal nog wel een tijdje gaat duren 😒
Ik heb op 15 september een bestelling geplaatst en tot eergisteren geen statusupdate ontvangen. Gisteren werd ik gebeld door een medewerkster van Vodafone, die me vertelde dat mijn gegevens met betrekking tot mijn inkomen e.d. niet correct waren ontvangen. Telefonisch hebben we alles opnieuw ingevuld en geaccepteerd. Nu staat er in de app als status: "wordt verwerkt".
Wat echter vervelend is, is dat de pagina met levertijden en mijn bestelbevestiging erg verwarrend zijn. Op de website staat dat bestellingen geplaatst tot en met 15 september 2-3 weken kunnen duren. Maar als ik in de app kijk en mijn mails bekijk, zie ik overal staan dat de besteldatum 16-09-2023 is, terwijl de eerste mail met de "bevestiging van je bestelling" op 15-09 om 14:57 uur is ontvangen.
Wie of wat moet ik nu geloven? Ik weet het allemaal niet meer…
#43006xxxx
Zojuist via Vodafone retentie, 4 tot 6 weken wachttijd voor mensen die hebben gepreordered op 15 september iPhone 15 pro Max. Dat is gebaseerd op de wachtrij en de levering tot nu toe. Reken dus niet op levering volgende week wat Vodafone zegt (2-3 weken) maar ga uit van half tot eind oktober voor preorders op 15 september. Tijd dat Vodafone is transparant is. Overigens op diverse dagen en tijdstippen is het toestel overdag op voord om mensen te verleiden te bestellen. Zogenaamd een “bug” buitengewoon oneerlijk en ontransparant.
@Thomazs En? Al bericht wanneer hij binnenkomt vandaag? Ben namelijk erg benieuwd. En wat voor toestel heb je besteld bij mobiel.nl?
@Thomazs ?
@Cecilia Wordt de "orderstatus" pagina nog hersteld? Of blijft dit zoals het is? Dit duurt nu toch al een hele tijd...
@Ruud001 Dit euvel is bij ons bekend. Voor verschillende orders en in ieder geval voor backorders (zoals veel iPhone 15's) is de Status Order-pagina niet in te zien. Klanten krijgen de melding 'Oh jee. Even niet bereikbaar'. Hierdoor kan de status van de bestelling niet worden bekeken. Hier staat een ticket voor open. We hopen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.