RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Reacties
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Tiineke1990 maar die volgende sms krijgen we uiterlijk morgen toch. Of heb je die sms vrijdag niet gehad? 🙂

Tiineke1990

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Ilsjaa  Klopt! Maar ik dacht dat de sms van @jessicapp wellicht al de betreffende sms was. 😇

jessicapp

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Ilsjaa ja dit is al me tweede sms met dat het weer vertraagd is en zonder een indicatie. dus echt jammer. Zou eigenlijk morgen een sms krijgen met de levertijd enzo maar nu net deze sms gekregen 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

geloof mij het kan altijd erger… ik had op 15 september besteld maar vanwege bepaalde medewerkers bij vodafone was die geannuleerd waar ik vandaag achter kwam, snel vanmorgen opnieuw gebeld met de klantenservice en het verhaal uitgelegd. gelukkig heb ik als coulance 120 euro korting gekregen en mijn oude plek in de wachtrij weer. want vanmorgen stond ik weer helemaal achteraan! 

 

ik ben blij dat sommige medewerkers bij vodafone nog wel gewoon naar je luisteren en niet direct de hoor erop gooien

Tiineke1990

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

iPhone 15-bericht! Wat leuk dat je een iPhone 15 hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 27 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum. Groet, Vodafone

in de sms staat toch duidelijk dat je morgen uiterlijk een sms krijgt met informatie over de leverdatum. 😇

Tiineke1990

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Damian1998  dat vind ik dan wel weer netjes van Vodafone! 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

zeker dat is idd heel netjes! het was ook met hoge uitzondering . ik heb zoveel waardering voor deze medewerker 

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@jessicapp  Oh neeeeeeeeee wat kut!!!! Welke en wanneer heb jij besteld?🥺

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Lees dat er al diverse sms jes zijn gestuurd door Vodafone. Iemand iets gekregen? Hier in ieder geval nog niets. 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

enige sms die ik gekregen heb is deze. dat was aanstaande vrijdag! 

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Ruud001  Alleen die sms van vrijdag…. Die had jij ook toch?

 

Opeens wil ik geen sms meer ontvangen als ik lees dat meerdere weer een sms hebben gekregen met ‘jammer we kunnen je iPhone niet meteen leveren…..’🥹🤞🏻

jessicapp

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

De pro naturel titanium 128 gb. Maar had hem wel later besteld, 19 september dus denk dat ik daarom al dat tweede sms’je heb.. hoop dat jij je telefoon in ieder geval wel zo snel mogelijk krijgt! 🤗 

jessicapp

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ja ik helaas, dat ze hem nog niet kunnen bezorgen. Maar ik had hem pas 19 september besteld.

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

ik hoop dat ik vandaag of morgen ook een sms ga krijgen 😞

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@jessicapp  Dat is lief van je! Hoop ik ook voor jou!🤞🏻

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Nog niks hier… 😃

Energieboy
Expert
Expert
  • 12024Posts
  • 3510Oplossingen
  • 3133Likes

Het blijft toch altijd maar weer spannend wanneer die komt. 
Wel fijn om te weten dat het minder lang duurt dan de Apple Watch ondersteuning 😜

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 872Likes

Iemand nog iets gehoord of gezien? Hier nog steeds niet...🤔

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

@Ruud001  Hier is het ook nog stil… 🤞🏻

CY83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goede morgen,

ik heb geen SMS ontvangen maar gisteren eerder een onverwachtse  e-mail dat die wordt verstuurd en vandaag onderweg is voor levering. Betreft een iPhone 15 Pro (256 Natural).  Ik hoop dat iedereen zijn pre-order ook snel mogen ontvangen. Ik ben in ieder geval blij met de mijne 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic