Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,
Rob
Hi iedereen!
Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.
Onze excuses voor het ongemak!
Las op ander forum, dat er deze week weer toestellen aan Vodafone worden geleverd…
Vol verwachting klopt ons hart…
Ik las trouwens ergens dat je je bestelling moest goedkeuren. Ik ben overgestapt van Odido naar Vodafone, maar op het moment dat je het abonnement afsluit, ga je toch automatisch akkoord? Of moet ik dat ergens anders doen?
@Ruud001 Ik heb goede hoop dat onze toestellen deze week verzonden worden 😎
@Ilsjaa Dat hoop ik ook. Laat ff weten als je wat hoort van Vodafone...🤗
Hier het zelfde. Bij mijn bestelling staat er ook nog steeds wordt verwerkt. afgelopen vrijdag ook een sms gehad met dat ze mijn toestel zo snel mogelijk bezorgen en ik uiterlijk 27 september een sms krijg met informatie over de leverdatum. Ik mocht vorig jaar eigenlijk al een nieuw toestel maar koos er voor om geen nieuw toestel te nemen en alleen mijn abonnement te verlengen voor 1 jaar. Toen werd ik iedere week gebeld met of ik echt zeker weet dat ik er geen nieuw toestel bij wil hebben en met mooie acties en kortingen die ze mij konden aanbieden🤣 Nu heb ik een nieuw toestel besteld en weet je niet eens hoe en wat echt zwaar irritant
De levertijden met wanneer je besteld hebt staat op de pagina van levertijden!
Dat ziet er niet zo best uit voor mij dan. 😡
Zal dat dan de levertijden zijn vanaf vandaag de dag dag die lijst is ge-update of vanaf de bestel datum? Aaahhhh🤞🏻 hoop niet dat we dan uiterlijk morgen dit zelfde nieuws krijgen per SMS wat vandaag online is gezet….. dat zou een domper zijn
@Ruud001 Welk toestel heb jij besteld?
@Ilsjaa Als ik het zo zie, was jij aardig op tijd met bestellen. Dus dat komt vast goed morgen. 😉 Bij mij duurde het langer omdat alles de hele tijd vast liep. En die 1Tb zal wel niet zo veel worden geproduceerd. Maar goed we blijven optimistisch.
voor mij ook niet 😪
ik krijg net een sms met dat ze helaas mijn iphone niet meteen kunnen bezorgen.. echt balen.
Hopelijk tellen de weken vanaf de dag dat de bestelling is gedaan. 🤞🏼
@Ilsjaa De Pro Max Natural Titanium 1TB. Levertijd 2-3 weken. 😢
Krijg je dezelfde sms als vorige week? Of wel met een indicatie van de levertijd?
@Tiineke1990 pffff ja dat hoop ik ook!!
@Ruud001 nou heel vroeg was ik niet helaas kwam ik er niet snel door… 14:38 pas! We krijgen in ieder geval wel een top toestel!!
een soort van hetzelfde. geen indicatie van de levertijd maar je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. ze zeggen alleen "Je hoort snel weer van ons"
@jessicapp ah die heb ik 18 September gehad.
Wederom triest gedoe. 't/m 15 sept' en 'vanaf 15 sept.' ... ja hoor. Zorg voor een duidelijke communicatie, tis toch ongelooflijk
Ja, ik ook! Ik had gehoopt dat de volgende sms meer duidelijkheid zou geven.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.