Sylvananatasja

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengd RED essential abonnement

Hallo,

Ik heb sinds gister een nieuw (verlengd, eerst een SIZZ lover abonnement ) maar nog geen nieuwe bundel. Ik had voorheen 500mb internet en geen 4G. Nu 1g internet en wel 4G in combinatie met Een iPhone 5s. Beide (4G en nieuwe bundel) werken niet. Kunnen jullie hier iets aan doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sylvananatasja ,

Bevindt jij je wel in de regio's waar 4G beschikbaar is? Nog niet heel Nederland heeft 4G er is wel en grote verspreiding begonnen voor dit netwerk.

Bekijk in context

9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sylvananatasja ,

Als je naar je instellingen gaat en dan klikt op mobiele netwerken en zie je dan ergens staan 4G (LTE) zo niet lijkt het erop dat Sizz geen 4G aanbied (dit kan ik zelf niet bevestigen).

Laat je het ons weten?
Sylvananatasja
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds gisteren een Vodafone Red essential abonnement. Op mijn iPhone 5s staar 4G aangevinkt bij instellingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sylvananatasja ,

Bevindt jij je wel in de regio's waar 4G beschikbaar is? Nog niet heel Nederland heeft 4G er is wel en grote verspreiding begonnen voor dit netwerk.
Sylvananatasja
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon in Almere
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sylvananatasja ,

Nog niet overal in Almere is 4G beschikbaar op de volgende link vindt je meer info en ook en dekkingskaart.

https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
https://www.vodafone.nl/4g/
Sylvananatasja
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké dankjewel. Maar ik heb nog steeds geen RED bundel maar een SIZZ bundel op dit moment
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Sylvananatasja ,

Oei, hiervoor zou je het beste even met de klantenservice kunnen bellen om te vragen of deze al in werking is of niet! Want is je vorige abonnement al afgelopen of draait deze nog steeds?

www.vodafone.nl/support
Sylvananatasja
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik mocht verlengen (19 juli loopt officieel mijn SIZZ abo af)
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Sylvananatasja @SamsungExpert ,

Hee wat leuk om te horen dat je verlengd hebt. Als je afkomstig bent van Sizz en overstapt op een Red abonnement, dan wordt je abonnement omgezet op de einddatum van je huidige contract (19 juli). Zodra we je abonnement omzetten, krijg je hierover een mail ter bevestiging gestuurd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic