Pedro1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde weergavefout in verbruik details

vandaag overgegaan van ziggo mobiel family 4G naar Vodafone Red Essential (special2) hier heb ik 2x 6GB data etc. Volgens de Vodafone app had ik bij elkaar opgeteld 9 GB data ivp van de 12GB
Op de site 'my Vodafone' wel 12 GB. Met helpdesk gebeld hoe dat kan. Medewerker kon het niet verklaren. Mogelijk omdat ik net over was gestapt.
Tot mijn verbazing was het een uurtje later anders. Nu heb ik 15GB zowel in de app als 'my Vodafone'.
Ook bellen naar buitenland kan ik niet plaatsen. Volgens de site heb ik met mijn abonnement recht op 20 minuten, dus dit zou voor 2 kaarten 40 minuten zijn. De app geeft 100 minuten aan.
Erg fijn als je iets extra hebt. Ik voel er alleen weinig voor om aan het eind een fors bedrag te moeten betalen boven mijn abonnements kosten.
Hier klopt duidelijk iets niet.
Is hier iets van bekend?
6 Reacties 6
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi Pedro1,

Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is. Ik raad je aan om even contact met ons op te nemen via Facebook of Twitter. Via het forum kunnen we niet in de systemen kijken die ervoor nodig zijn om dit voor je uit te zoeken.
Pedro1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik inmiddels gedaan en het probleem is naar behoren opgelost.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Pedro1,

Fijn om te horen dat alles opgelost is. 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic