lena

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verkeerde toestel

Ik heb mijn contract verlengd en ging wat mis met het type toestel zag in de bevestiging. Ik belde direct terug en het is aangepast op papier. Ik heb vandaag 3 keer gebeld met de klantenservice om zeker te zijn want hebt mijn toestel nodig. Ik kreeg alle keren te horen dat het juiste toestel is opgestuurd. Mijn vermoeden is uitgekomen want kreeg het verkeerde toestel. Nou zit ik met een huidige toestel die niet goed werkt en een verkeerde toestel. Ik ga het naar een winkel brengen en zou graag jullie medewerking willen om het om te ruilen in de winkel want ik diend bereikbaar te zijn.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12124Posts
  • 3534Oplossingen
  • 3155Likes
Heb inmiddels antwoord gegeven op je andere topic, dit is namelijk een dubbele topic.
https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/foute-bestelling-298237#post310173

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12124Posts
  • 3534Oplossingen
  • 3155Likes
Heb inmiddels antwoord gegeven op je andere topic, dit is namelijk een dubbele topic.
https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/foute-bestelling-298237#post310173
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dubbel topic > slotje.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic