Dannyg93

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde orde

Goeie dag,

ik heb perongeluk een verkeerde orde gedaan ik heb een abbolement bij jullie afgesloten maar nu is mijn vraag per wanneer gaat deze in want mijn huidige abbolement beëindigd per 19-6-2019 bij KPN? En ik zou daarna pas graag klant bij jullie willen worden en is het mogelijk dat ik het toestel nog kan wijzige kwa kleur ( ik heb per ongeluk de zwarte besteld ipv de green versie )

met vriendelijke groet

Danny gerrits
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dannyg93
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en niet mogelijk om vanuit hier te kijken of alles goed is gegaan en wanneer je nieuwe abonnement ingaat. Daar zal je de klantenservice van Vodafone voor moeten bellen, die kunnen je verder helpen. Als je geen informatie hebt ingevuld voor nummerbehoud dan krijg je misschien wel een heel nieuw abonnement met een nieuw nummer?!

Maar goed, het beste is dat je morgenochtend belt met de klantenservice van Vodafone en vraagt wat er nu aan de hand is. Deze kunnen in het systeem en je vertellen hoe of wat.

Fijne avond nog en laat hier nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dannyg93
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en niet mogelijk om vanuit hier te kijken of alles goed is gegaan en wanneer je nieuwe abonnement ingaat. Daar zal je de klantenservice van Vodafone voor moeten bellen, die kunnen je verder helpen. Als je geen informatie hebt ingevuld voor nummerbehoud dan krijg je misschien wel een heel nieuw abonnement met een nieuw nummer?!

Maar goed, het beste is dat je morgenochtend belt met de klantenservice van Vodafone en vraagt wat er nu aan de hand is. Deze kunnen in het systeem en je vertellen hoe of wat.

Fijne avond nog en laat hier nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Dannyg93?
Dannyg93
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee momenteel nog niet steven
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dna hoor ik graag van je wanneer het opgelost is 😞 Dannyg93
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels opgelost Dannyg93?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic