Abdes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde geboortedatum bij nieuw abbonement

Hallo,

Ik heb onlangs een abbonement aangevraagd. Ik heb helaas mijn geboortedatum verkeerd ingevuld.
Mijn vraag is dan, moet ik deze bestelling volledig annuleren of kan mijn geboortedatum aangepast worden? Ik ben namelijk al klant bij Vodafone.

Ik hoor het graag !!

Alvast bedankt
3 Reacties 3
Abdes
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niemand die mij hierbij kan helpen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Abdes,

Er wordt geprobeerd op het forum zo snel mogelijk te reageren, gemiddelde reactietijd is 1 dag. Op Twitter of Facebook wordt sneller gereageerd, dit omdat het forum niet een 24/7 kanaal is.

Je vraag betreft ook een interne vraag te zijn die we niet voor je kunnen oplossen via het forum, dit ivm gegevens die niet beschikbaar zijn via het forum. Je kunt hiervoor even contact opnemen met de klantenservice, dan zal een wijziging worden gemaakt.

Vriendelijke groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic