arjan123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde eind datum abonnement wegens foutief systeem bij Vodafone

Beste mensen,
 
Wegens een fout in het systeem van Vodafone deze post. In mei 2011 heb ik een contract voor 2 jaar afgesloten dus zou deze mei 2013 moeten aflopen. Tot mijn grote verbazing loopt deze volgens het systeem door tot april 2014. Hoe ze er bij komen weet ik niet maar een foutje moet kunnen.
 
Ik heb twee weken geleden dus gebeld met een medewerker van Vodafone die een case heeft aangemaakt waarbij ze het zouden uitzoeken. Na een week zou ik worden gebeld. Helaas ben ik niet gebeld en heb ik vanavond nogmaals contact opgenomen over mijn abonnement. Ik kreeg hier een vrouw aan de lijn onder het nummer 0800 02000562 (Yousra) die kon zien dat de case inderdaad behandeld was en dat mijn contract eigenlijk had moeten aflopen in mei 2013. Ze vond het vreemd dat ik niet was gebeld. Zij adviseerde mij om 1201 te bellen zodat ze dit zouden aanpassen. Echter bij de vrouw(die haar naam absoluut niet wilde geven) die ik aan de lijn kreeg was de case niet bekend en kon deze nergens vinden in het systeem dat vodafone gebruikt. Erg vreemd dat diegene die ik eerder had gesproken wel de case kon bekijken. Uiteindelijk heeft ze gezegd dat er een nieuwe case werd aangemaakt en ze hing op. Ik had nog veel vragen maar wegens de drukte wenstte ze me een goede avond en hing ze op. Schandalig en waarschijnlijk wordt ik dit keer wederom niet geholpen. Kan iemand mij advies geven over hetgeen ik nu moet doen aangezien ze bij de service gewoon ophangen en blijkbaar niet kunnen helpen of in het systeem kunnen. Mijn abonnement hoort afgelopen te zijn maar toch zit ik er aan vast tot april. Ik weet niet wat ik nu nog kan doen en het frustreert me enorm dat de feiten niet kloppen bij de vodafone en het maakt me woest dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en er zelfs opgehangen wordt wegens drukte. Iemand advies?
 
Mvg,
 
Arjan
 
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi arjan123,

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Als er een fout aan onze kant gemaakt is, dan moeten we deze fout natuurlijk herstellen! Via dit forum behandelen we echter geen persoonlijke klachten. Maak je misschien gebruik van Twitter/Facebook? Zou je dan contact op kunnen nemen via deze kanalen? Mijn collega's kunnen dan aan de hand van jouw gegevens controleren wat er gebeurd is. Je kunt deze link gebruiken als je contact opneemt: http://voda.fo/ne/fthgl

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic