Hallo,
Je bent niet de enige met dit probleem. Ook ik heb in december (13-12-2013) mijn abonnement verlengd. Ik koos hierbij voor een Sizz Lover abonnement met 1GB internet. 1GB internet heb ik echter nog nooit ontvangen. De ene persoon bij de klantenservice zegt dat ik gelijk heb en 1GB internet hoor te krijgen, maar dat ik hiervoor moet zijn in de winkel waar ik mijn abonnement heb afgesloten (BelCompany Helmond). Maar daar trekken ze mijn verklaring in twijfel: 'Weet je wel zeker dat je voor 1GB hebt getekend?' Ook zeggen zij contact te hebben gehad met Vodafone, maar dat zij van hen hebben dat er wel maar 500MB bij het abonnement zit. Ik weet echter heel zeker dat ik voor 1GB getekend heb, omdat ik van 2 naar 1GB zou gaan bij het verlengen van mijn abonnement, ik heb hier nog over gesproken met de verkoopmedewerker, omdat ik niet wist of ik het daarmee wel zou redden. Vandaar dat ik het heb onthouden. Ook zeggen ze bij de BelCompany dat zij de gegevens van Sizz niet meer terug kunnen halen, omdat Sizz in principe niet meer bestaat (wat best aannemelijk is). Als ik Google op Sizz Lover abonnement krijg ik een pagina met tarieven waar toch echt 1GB bij staat. Na dit gemeld te hebben bij BelCompany zijn zij nog eens gaan kijken, en nu zeggen ze dat ik in december heb getekend en dat ten tijde van tekenen dat abonnement nog niet geldde (van 1GB) terwijl ze het zelf in hun winkel hadden hangen! Ik vind de hele situatie uiterst vreemd en het vervelendste is dat ik me iedere maand scheel betaal, omdat ik aan 500MB niet genoeg heb (wat ik van tevoren wist en daarom juist een abonnement met 1GB heb afgesloten!)
Is er hier iemand die mij kan helpen?
Met vriendelijke groet