jboeyink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerde abonnement hoeveelheid data op factuur, in mijn gegevens staat het wel juist Sizz

Ik heb een Sizz lover 3 abonnement deze heb ik destijds 8 december 2013 afgesloten via Belsimpel met 1 gb aan internetgebruik. Bij de start van mijn abonnement had Sizz mij destijds alszijnde 500 mb aan internet opgegeven. Dit is na contact met Sizz direct in orde gemaakt en weer op 1 gb gezet. Nu valt mij op bij My Vodafone bij mijn abonneent dat hier netjes 2 x 500 mb onder elkaar staat. Waarom niet 1x 1gb is mijn een raadsel trouwens??? Maar op facturen die ik vandaag voor het eerst inzie na een erg hoge factuur van ca 100 Euro, staat enkel 500 mb internet. Conclusie de factuur klopt niet want ik heb 1 gb aan internetgebruik in mijn bundel. Ik heb deze factuur dan ook gestorneerd. Mijn verzoek aan u is om deze factuur te corrigeren met een internetbundel a 1 gb. Tevens vielen mij ook de andere facturen op welke hoger zijn dan +- 35 euro ook hierbij het verzoek om deze na te kijken. Mijn abonnement is ca 35 euro en ik kom qua bellen nooit en internet bijna nooit boven mijn bundel.

Verneem graag u spoedige antwoord,


Mvg J Boeyink
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Goedemidadg, ik snap dat je hier niet blij mee bent. Ik raad aan zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice, zeker ook omdat je de factuur gestorneerd hebt.

Dit is in eerste instantie niet de beste stap om zo'n probleem opgelost te krijgen omdat eerst bepaald moet worden of de extra kosten terecht waren, en daarnaast omdat de reguliere abonnementskosten die sowieso betaald moeten worden nu ook niet betaald zijn.

Dus neem aub even contact op met de klantenservice, dan wordt dit snel nagekeken!
LonnekevanBakel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Je bent niet de enige met dit probleem. Ook ik heb in december (13-12-2013) mijn abonnement verlengd. Ik koos hierbij voor een Sizz Lover abonnement met 1GB internet. 1GB internet heb ik echter nog nooit ontvangen. De ene persoon bij de klantenservice zegt dat ik gelijk heb en 1GB internet hoor te krijgen, maar dat ik hiervoor moet zijn in de winkel waar ik mijn abonnement heb afgesloten (BelCompany Helmond). Maar daar trekken ze mijn verklaring in twijfel: 'Weet je wel zeker dat je voor 1GB hebt getekend?' Ook zeggen zij contact te hebben gehad met Vodafone, maar dat zij van hen hebben dat er wel maar 500MB bij het abonnement zit. Ik weet echter heel zeker dat ik voor 1GB getekend heb, omdat ik van 2 naar 1GB zou gaan bij het verlengen van mijn abonnement, ik heb hier nog over gesproken met de verkoopmedewerker, omdat ik niet wist of ik het daarmee wel zou redden. Vandaar dat ik het heb onthouden. Ook zeggen ze bij de BelCompany dat zij de gegevens van Sizz niet meer terug kunnen halen, omdat Sizz in principe niet meer bestaat (wat best aannemelijk is). Als ik Google op Sizz Lover abonnement krijg ik een pagina met tarieven waar toch echt 1GB bij staat. Na dit gemeld te hebben bij BelCompany zijn zij nog eens gaan kijken, en nu zeggen ze dat ik in december heb getekend en dat ten tijde van tekenen dat abonnement nog niet geldde (van 1GB) terwijl ze het zelf in hun winkel hadden hangen! Ik vind de hele situatie uiterst vreemd en het vervelendste is dat ik me iedere maand scheel betaal, omdat ik aan 500MB niet genoeg heb (wat ik van tevoren wist en daarom juist een abonnement met 1GB heb afgesloten!)

Is er hier iemand die mij kan helpen?

Met vriendelijke groet
harmhofstede

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn zoon heeft een Sizz Talent-3 abonnement met 500 MB. Op het factuur staat totaal data 468,760.
Toch moet hij 4,13 betalen, voor dataverkeer op een dag en tijdstip van 7873 KB.
Weet iemand hoe dat zit?

Dank voor de info!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @harmhofstede,

Extra kosten zijn natuurlijk niet fijn. Wellicht kan de oorzaak wel liggen aan het feit dat wanneer je zojuist hebt verlengd of een nieuw abonnement hebt afgesloten je je tegoed naar rato krijgt. Een uitleg hierover vind je in dit topic. Kijk hiervoor bij: "Ik heb besteld / verlengd. Hoeveel tegoed heb ik nu?".

Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in dit topic. Daar staat ook vermeld hoe je alsnog op een andere manier contact op kunt nemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic