Carlo1975

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerd ingelicht

Vorige week iPhone stuk dus op zoek naar een nieuw abonnement met iPhone. Bij phonehouse geweldige deal gezien, 2jr 2 gb inclusief iPhone 6 zonder bijbetalen voor 39 pm, ook Vodafone overigens. Topdeal dacht ik. Ik Vodafone bellen of hun mij dezelfde aanbieding konden doen maar helaas. Ik gevraagd wat mogelijk was in deze kwestie. Volgens Vodafone medewerker abonnement openbreken en deal bij the phone house afsluiten. Super dacht ik, fijn dat ze meedenken en dat t mogelijk is. Nu afwachten tot mijn contract is opengebroken. De aanbieding bij the phone house loopt tot 1 oktober dus het gaat spannend worden, toch nog maar even Vodafone bellen of t allemaal op tijd en goed gaat. Afdeling loyalty gesproken en wat bleek het is helemaal niet mogelijk terwijl degene de notitie nog op las. Dit had diegene vorige week nooit mogen zeggen bleek dus. Dus ik vraag en hoe nu verder? Helaas kunnen wij niets voor u betekenen. Ik ben al klant uit de Libertel tijd dus dit geeft aan hoe loyaal dd afdeling loyalty is bij Vodafone. Echt triest dit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlo1975
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee maar bedankt voor de moeite! Dag Vodafone!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Ik snap dat je teleur gesteld bent. Echter als er iets niet mogelijk is dan kunnen ze het ook niet aanpassen. Deze fout had dan ook niet gemaakt mogen worden, echter blijven we natuurlijk wel allemaal mensen.

Zover ik weet zou je wel het oude abonnement kunnen afkopen en dan verlengen/ opnieuw starten zodat u wel een nieuwe telefoon heeft.
Of eventueel contact opnemen met de afdeling Loyalty om te zien of er nog een andere optie is.
Echter vanuit hier kunnen wij hier niks in betekenen.
Carlo1975
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Alles is natuurlijk moeilijk alleen zal ik dan een stuk duurder uit zijn. De vraag is of ik nog wel door wil gaan net Vodafone.
Carlo1975
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Moeilijk=mogelijk
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is een vraag die alleen jij zelf kunt beantwoorden. Daar kunnen we je niet bij verder helpen maar het is wel iets wat je in overweging kunt nemen mocht de einddatum van het contract niet te ver zijn.
Carlo1975
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sorry maar na zo behandeld te zijn aan de telefoon door de afdeling "loyalty" denk ik dat ik niet al teveel kosten meer ga maken bij Vodafone en maar bij de concurrent ga kijken.
Anonymous
Niet van toepassing
dat is je goed recht, is er nog iets waarmee we je vanuit hier kunnen verder helpen op het forum?
Carlo1975
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee maar bedankt voor de moeite! Dag Vodafone!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic